3,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 9134
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2180

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود پرسشنامه آزمون مهارت حل مسئله علوم و فارسی

دانلود پرسشنامه آزمون مهارت حل مسئله علوم و فارسی

0 2.2k
دانلود پرسشنامه آزمون مهارت حل مسئله علوم و فارسی

دانلود پرسشنامه آزمون مهارت حل مسئله علوم و فارسی

فرمت فایل : word  

تعداد صفحات فایل : 4 صفحه

مختصری از شرح

اين تحقيق بر اساس استراتژي در زمره تحقيقات تجربي، و براساس مسير اجرا، در گروه شبه تجربی قرار مي گيرد. همچنين اين نوع تحقيق بر اساس محيط اجرا چون مطالعه آزمودني در موقعيت طبيعي و ارايه داده ها توسط خود آزمودني انجام مي گردد، از نوع ميداني محسوب مي شود.
ابزار شامل پس آزمون برای ارزیابی درس های علوم تجربی و ادبیات فارسی پایه هفتم می باشد. این آزمون ها شامل سؤالات استانداردی است که براساس توانایی حل مسئله(توانایی تشخیص، توانایی طراحی مسأله، شیوه گردآوری اطلاعات، توانایی ارائه راه حل، توانایی آزمایش راه حل ها و توانایی استنتاج) طراحی شده است.
برای محاسبه پایایی پس آزمون درس های علوم تجربی و ادبیات فارسی پایه هفتم ، سؤالات طراحی شده با هماهنگی معاونت سازمان و مدیریت آموزش و پرورش میاندوآب، مدیر و دبیران محترم، ابتدا در یک کلاس 30 نفری که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند اجرا گردید. سپس برای پیدا کردن ضریب پایایی، این آزمون دوباره در همان کلاس برگزار شد، سپس برای اطمینان از پایایی ابزار از روش بازآزمایی استفاده گردید. یعنی ضریب همبستگی نمرات دانش آموزان در دو بار آزمون محاسبه گردید و مقدار ضریب همبستگی حاصل از این دو آزمون برابر 89/0 به دست آمد که نمایانگر قابلیت اعتماد این آزمون می باشد.
همچنین برای اطمینان از روایی آزمون، سؤالات طراحی شده ابتدا در اختیار استاد محترم راهنما و گروهی از متخصصین علوم تربیتی، برنامه ریزی درسی و آموزش ابتدایی قرار گرفت، تا با نظرات اصلاحی آن ها، از روایی مناسب برخوردار گردد.


3,000 تومان