15,000 تومان
  • فروشنده : farkhondeh_m118

  • کد فایل : 64063
  • فرمت فایل دانلودی : Word
  • تعداد مشاهده : 1407
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم حس پرخاشگری در دانش آموزانم که تحت تأثیر عوامل تربیتی اجتماعی آنان بود را کنترل نمایم؟

آموزش و پرورش جدید صحنه ای از یادگیری های متقابل از همه رسانه ها، افراد و تأثیرات فرهنگی همه جوامع است. خیلی از دانش آموزان از

0 1.4k

دانلود اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم حس پرخاشگری در دانش آموزانم که تحت تأثیر عوامل تربیتی  اجتماعی آنان بود را کنترل نمایم؟


فرمت فایل: word


کاربر عزیز شما میتوانید  اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم حس پرخاشگری در دانش آموزانم که تحت تأثیر عوامل تربیتی  اجتماعی آنان بود را کنترل نمایم؟  را با توضیحات کامل  از سایت ما دانلود نمایید لازم به ذکر است که این فایل قابل ویرایش و در قالب word وpdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است

شرح فایل:معلمان و مدیران خود آگاه می شوند و انتظارات خاصی از آن ها دارند. در چنین شرایطی، تغییر و اصلاح رفتار تابع درک عمیق علل رفتار است. به همین دلیل برای برقراری انضباط و اصلاح رفتار باید معلمان و مدیران اصول رفتار شناسی و برقراری انضباط را درک و نگرش های درست و عالمانه ای نسبت به آن داشته باشند تا در کارهای پرورشی خود موفق باشند.
پرخاشگری‌ وسیله‌ ای رفتاری‌ است‌ که‌ فرد به‌ وسیله‌ آن‌ خواستار به‌ دست ‌آوردن‌ هدفی‌ دیگر 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

15,000 تومان