20,000 تومان
  • فروشنده : طرح درس ماهانه

  • کد فایل : 63031
  • فرمت فایل دانلودی : word
  • تعداد مشاهده : 1278
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی‌درمورد چگونه توانستم شعار ومفهوم اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال را در مدرسه عملیاتی نمایم؟

اسراف نکردن یک موضوع بسیار جامع می باشد که تمام ابعاد جامعه را شامل می شود

0 1.3k

دانلود اقدام پژوهی‌درمورد چگونه توانستم شعار ومفهوم اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال را در مدرسه عملیاتی نمایم؟

فرمت فایل: word

کاربر عزیز شما میتوانید اقدام پژوهی‌درمورد چگونه توانستم شعار ومفهوم اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال را در مدرسه عملیاتی نمایم؟ را با توضیحات کامل  از سایت ما دانلود نمایید لازم به ذکر است که این فایل قابل ویرایش و در قالب word وpdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است

شرح فایل: پديده مصرف گرايي و اسراف در نقطه مقابل مصرف بهينه قرار گرفته است. «مصرف گرايي» يا به عبارت ساده تري اسراف كه يكي از بزرگترين آفت ها و آسيب هاي فردي و اجتماعي و از گناهاني است كه مورد نهي شديد خداوند متعال واقع شده است و در مقابل اعتدال و ميانه روي در مصرف قرار گرفته است؛ به طور كلي هرگونه زياده روي در كميت و اتلاف را شامل مي شود. 

در حقيقت مصرف گرايي عامل تخريب رشد، توسعه و از بين رفتن منابع ملي است. مصرف گرايي از يك نگاه در معناي مصرف نامتعارف است كه نياز فيزيكي فرد را برطرف نمي سازد، بلكه نياز كاذب فرد يا افراد را كه گاه به تقليد از ديگران، تبليغات، شرايط مادي يا تغييرات ساختار جامعه ايجاد شده برطرف مي سازد. مصرف گرايي در نگاه عالمان دين نيز در همان معناي لغوي اسراف استعمال شده است و هرگونه بيهوده گرايي، زياده روي و اتلاف و مانند آنها را اسراف مي دانند. 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

20,000 تومان