15,000 تومان
  • فروشنده : eybook

  • کد فایل : 62825
  • فرمت فایل دانلودی : DOX
  • تعداد مشاهده : 2392
  • تعداد فروش: 2
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله دانش اموزی در مورد هوش مصنوعی

دانلود مقاله دانش اموزی در مورد هوش مصنوعی

0 2.4k

بررسی نقش هوش مصنوعی در کارآفرینی و فعالیت‌های کارآفرینی در قالب word و قابل ویرایش می باشد

دانلود مقاله دانش اموزی در مورد هوش مصنوعی
چکیده 
علاقه شدید و سرمایه‌گذاری فزاینده در هوش مصنوعی برای تقلید، تقویت و حتی جایگزینی بازیگران انسانی شناسایی کار نشان‌دهنده اعتقاد بلندمدت به پتانسیل تحول‌آفرین سیستم‌های هوش مصنوعی است. ظهور سریع هوش مصنوعی همچنین نظریه کارآفرینی را متحول خواهد کرد. مهم‌ترین این تغییرات از دگرگونی روش‌هایی ناشی می‌شود که در آن هوش مصنوعی محاسبات پیوند بازیگر-محیط را به‌ویژه در رابطه با اقدامات کارآفرینانه در شرایط عدم اطمینان تغییر می‌دهد. کارآفرینان برای باهوش‌تر و خلاق‌تر شدن، استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی را آغاز کرده‌اند. این سرعت غیرقابل قبولی که هوش مصنوعی با آن وارد همه بخش‌ها شده است، شرکت‌ها را وادار کرده تا وارد مسابقه تبدیل شرکت خود به یک شرکت هوش مصنوعی شوند. این امر همچنین کسب‌وکارها و کارآفرینان را مجبور به استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی استراتژی‌های جدید و ایجاد منابع جدید از ارزش تجاری کرده است. این پژوهش که با روش مروری و کتابخانه‎ای انجام شده است به بررسی نقش هوش مصنوعی در کارآفرینی و فعالیت‌های کارآفرینی پرداخته است.


واژگان كليدي: هوش مصنوعی، کارآفرینی، کارآفرین

 

 

 


مقدمه 
رشد سریع قابلیت‌های هوش مصنوعی، کارآفرینی را متحول کرده است. طی چند سال گذشته، سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز برای استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی به‌طور تصاعدی رشد کرده است. هزینه‌های سالانه برای پیشبرد ابتکارات هوش مصنوعی اکنون بیش از ۴۰ میلیارد دلار است که عمدتاً به شکل خریدهای استراتژیک توسط غول‌های فناوری مانند گوگل، آمازون، مایکروسافت، علی‌بابا، در نبرد مستمر آن‌ها برای دسترسی به فناوری‌های حیاتی هوش مصنوعی توسعه‌یافته در مراحل اولیه آغاز می‌شود.  (Bughin et al. 2017)انتظار می‌رود درآمد جهانی حاصل از برنامه‌های سیستم‌های هوش مصنوعی از  ۱۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ به بیش از ۴۶ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۰ افزایش یابد.

تنها در چین، سرمایه‌گذاری انباشته در فناوری‌های هوش مصنوعی بیش از ۳۰۰ دلار است که بخشی از آن با برنامه بلندپروازانه برای ایجاد یک صنعت ۱ تریلیون دلاری هوش مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ تقویت‌شده است (Barhat, 2018). بخش مهمی از این طرح بلندپروازانه بر رشد استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی با بیش از ۴٫۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی چینی از سال ۲۰۱۲ متمرکز است (Lee & Triolo, 2017).

به‌طورکلی، این علاقه شدید و سرمایه‌گذاری فزاینده در هوش مصنوعی برای تقلید، تقویت و حتی جایگزینی بازیگران انسانی شناسایی کار نشان‌دهنده اعتقاد بلندمدت به پتانسیل تحول‌آفرین سیستم‌های هوش مصنوعی است (Makridakis, 2017). ظهور سریع هوش مصنوعی همچنین نظریه کارآفرینی را متحول خواهد کرد (Mitchell et al., 2017). مهم‌ترین این تغییرات از دگرگونی روش‌هایی ناشی می‌شود که در آن هوش مصنوعی محاسبات پیوند بازیگر-محیط را به‌ویژه در رابطه با اقدامات کارآفرینانه در شرایط عدم اطمینان تغییر می‌دهد. (McMullen & Shepherd, 2006).

در زمینه کارآفرینی، اقدام کارآفرینانه، قضاوت و تصمیم‌گیری در شرایط عدم قطعیت، اصول اصلی نظریه کارآفرینی هستند (Townsend et al., 2018) این عدم قطعیت‌ها از پرسش‌هایی در مورد اثربخشی فرآیندهای جدید، پیامدهای تصمیم‌های کلیدی و یا حتی ترجیحات مشتریان برای محصولات و خدمات جدید متغیر است. درحالی‌که سرمایه‌گذاری‌های جدید با منابع محدود، در میان مقاومت اجتماعی و در برابر تهدیدهای رقابتی کار می‌کنند (McMullen & Shepherd, 2006). در این زمینه، موج نوظهور سیستم‌های هوش مصنوعی راه‌حل‌های فن‌آوری متحول کننده‌ای را ارائه می‌دهد که پتانسیل کاهش ابهامات کلیدی را که برای فرصت‌های کارآفرینی جدید هستند، دارند.
 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

15,000 تومان