35,000 تومان
  • فروشنده : tarhejaber

  • کد فایل : 62428
  • فرمت فایل دانلودی : zip
  • تعداد مشاهده : 1710
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر فسیل یا سنگواره

0 1.7k

کاربر عزیز ما دانلود طرح جابر  با موضوع فسیل یا سنگواره را به شما پیشنهاد میدهیم. شما میتوانید  با اطمینان  این طرح جابر فسیل یا سنگواره را با توضیحات کامل  و عکس های متنوع و با کیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این  فایل طرح جابر قابل ویرایش و در قالب word  و pdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

  • طرح جابربن حیان فسیل یا سنگواره شامل محتوای: عنوان فانتزی و خلاقانه  ،مسئله ، تحقیق زمینه ای یا متن ،نمودار ویژه طرح  طبقه بندی ، نتیجه گیری ، منابع معتبر، سپاسگزاری، دفتر کارنما پرشده و تکمیل شده ، عکس های مرتبط ، تابلو نمایش کارتون پلاست ، حاشیه های زیبا ، سرتیتر ها ، مطالب مفید و کامل و...
    این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد، فونت متن و تیتر و اندازه رعایت شده .
    عکس های با کیفیت مرتبط طرح فسیل یا سنگواره جابربن حیان  ,مطالب علمی آموزشی مرتبط با فسیل یا سنگواره.
    حاشیه و غالب حرفه ای مرتبط با فسیل یا سنگواره,مناسب برای جشنواره جابربن حیان و موفق شدن و مقام آوردن شما در سطح منطقه و استان

قسمتی کوچکی از این مجموعه برای شما ارائه می دهیم :

تحقیق زمینه ای :
فسیل ، اکسیداسیون ، احیا ، انحلال و فعالیت موجودات به هرحال قبل و بعد از دفن ، اغلب ترکیب شیمیایی موجود را تجزیه و متلاشی می‌کنند. قسمتهای نرم موجود قبل از سایر بخشهای آن متلاشی می‌شوند. فقط در موارد استثنایی ممکن است اعضای نرم موجود محافظت شده (مانند ماموت‌های منجمد در یخهای سیبری و آلاسکا) و یا به صورت بقایایی مانند استخوان و صدف محفوظ بمانند. قسمتهای سخت که از کربنات کلسیم ، سیلیس و غیره درست شده‌اند، در مقابل تجزیه و تخریب مقاومت کرده و فقط در صورتی که به مدت طولانی در مجاورت هوا ، آب و فعالیت موجودات زنده قرار بگیرند، تجزیه شده و از بین می‌روند.
فسیل شدن کامل:در این حالت بدن موجود بدون این که تجزیه شود، بطور کامل باقی می‌ماند.مانند فسیل ماموت در یخهای سیبری و فسیل مهره داران در رسوبات آغشته و به قیروآسفالت و فسیل شدن حشرات در صمغهای کربونیفر.فسیل شدن اعضای سخت : مانند اسکلت ، صدف و کاراپاس کیتینی فسیل شدن صدف بی مهرگان:که در موجود زنده اغلب از کربنات کلسیم به صورت آراگونیت است،  ولی درحالت فسیل شدن به کلسیت تبدیل می‌گردد.فسیل شدن باترکیبات فسفاته :در موجوداتی که ساختمان صدف یا اسکلت آنها از این مواد است، فسیل شدن بهتر صورت می‌گیرد، چون این مواد در مقابل عوامل تجزیه کننده مقاوم‌ترند.... ادامه  مطالب پس از خرید طرح قابل مشاهده خواهد بود.


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

35,000 تومان