10,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 5965
  • فرمت فایل دانلودی : .pdf
  • تعداد مشاهده : 7627
  • تعداد فروش: 44

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دفتر مشق کلاس اول بخش ۲ نشانه ها۱

دفتر مشق کلاس اول بخش ۲ نشانه ها۱

0 7.6k
دفتر مشق کلاس اول بخش ۲ نشانه ها۱

دفتر مشق کلاس اول بخش ۲ نشانه ها۱

تعداد صفحات: 33

قابلیت چاپ: رنگی

دفتر مشق کلاس اول یک دفتر با سرمشق های آماده برای کلاس اول است. امروزه برای سبک کردن کیف دانش آموزان اکثر معلم ها کتاب دانش آموزان را در مدرسه نگه می دارند و فقط سرمشق های مربوط به کتاب را در دفتر مشق می نویسند تا دانش آموز در خانه تمرین کند.

این کار علاوه بر این که زمان زیادی را از مربی می گیرد به خاطر سرعت در هنگام سرمشق نوشتن، امکان اشتباه در آن نیز زیاد است با این وجود، تمرین در خانه رکن اساسی آموزش در مدرسه است و نیاز به سرمشق در کلاس اول به شدت احساس می شود. با خرید این محصول برای فرزندان و یا دانش آموزان کلاس اولی خود دیگر نیاز نیست زمان و انرژی زیادی  برای نوشتن سرمشق صرف کنید.

تمرین مطالب کتاب فارسی “خواندن” برای والدین که اطلاعی از روش تدریس این درس ها ندارند ممکن است مشکل باشد اما با وجود این محصول بار بزرگی از دوش والدین برداشته می شود. ویژگی مهم دیگر این دفتر این است که در هر صفحه سوالاتی پیرامون مطالب کتاب فارسی خواندن و تمرین های کتاب فارسی نوشتن از قبیل بخش و صداکشی ، تشخیص صداها ، جمله سازی، مرتب کنبد ، کامل کنید و … آمده است. قابل چاپ (پرینت) سیاه و سفید و رنگی از دیگر ویژگی های این محصول می باشذ.

در چهار بخش طراحی شده است.بخشی که در این صفحه برای دانلود قرار داده شده مربوط به صدای ” آ ” تا صدای ” ی”در کتاب فارسی است که مطابق با تمرینات صفحه ی  ۲۵ تا ۶۸ کتاب فارسی نوشتن کلاس اول است.

نمونه سوال فارسی اول دفتر مشق کلاس اول یک دفتر با سرمشق های آماده برای کلاس اول است سرمشق سرمشق اماده تمرین فارسی فارسی نوشتن کلاس اول تمرین صداهاامتحان فارسی اول برگه آزمون فارسی کلاس اول


10,000 تومان