10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54934
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 1582
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد بیماری حیوانات خانگی

دانلود طرح جابر درمورد بیماری حیوانات خانگی

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد بیماری حیوانات خانگی

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع بیماری حیوانات خانگی را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر بیماری حیوانات خانگی است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر بیماری حیوانات خانگی را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع بیماری حیوانات خانگی در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابربیماری حیوانات خانگی

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

عنوان پروژه :بیماری حیوانات خانگی

نوع پروژه.نمایش علمی: تحقیق

دانش آموزان :

معلم راهنما:........مدیر:.........

استان :.........  شهرستان: .........  دبستان:........

 

 

تحقیق زمینه ای

حیوانات خانگی نیز مانند انسان‌ها به بیماری مبتلا می‌شوند و یا ناقل بیماری هستند. در این طرح بیماری های حیوانات خانگی و روش‌های درمان آنها را بررسی خواهیم کرد.

حیوانات هم مانند انسان‌ها به انواع مختلف بیماری‌ها مبتلا می‌شوند. بیماری حیوانات نیز دارای علائم و روش‌های درمانی خاصی است که توسط دامپزشکان تشخیص و انجام داده می‌شوند. بیماری های حیوان گاهی اوقات به انسان نیز سرایت می‌کنند و در برخی مواقع نیز کشنده هستند. بیماری های مشترک حیوان و انسان بسیار خطرناک هستند و در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع می‌توانند منجر به مرگ انسان شوند. کسانی که حیوانات خانگی دارند بیشتر از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به انواع بیماری های حیوانات قرار دارند. علاوه بر آن کشاورزان، قصابان و کارکنان کشتارگاه‌ها نیز در معرض خطر ابتلا به انواع بیماری حیوانات هستند و باید از بیماری های مشترک انسان و حیوانات آگاهی و اطلاعات کافی داشته باشند. به همین بهانه در ادامه این مطلب انواع بیماری های حیوانات و شیوه‌های درمان بیماری های حیوانات خانگی را به طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

انواع بیماری حیوانات خانگی:حیوانات خانگی مانند سگ و گربه نیز به بیماری‌های مختلف مبتلا می‌شوند که برخی از آنها خطرناک هستند و برخی دیگر نیز خطر چندانی ندارند. با این حال علائم بیماری حیوانات خانگی نیز قابل تشخیص و درمان هستند و تمامی حیوانات خانگی باید تحت نظر دامپزشک باشند. بسیاری از بیماری های حیوانات خانگی به انسان نیز سرایت می‌کنند و در برخی مواقع خطر مرگ را برای انسان به دنبال دارند. به همین دلیل داشتن آگاهی و اطلاعات کافی از بیماری های مشترک انسان و حیوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیماری جرب در حیوانات خانگی:بیماری جرب در حیوانات یکی از شایع‌ترین بیماری‌های سگ‌ها است که مسری بوده و به انسان نیز سرایت می‌کند. این بیماری بر اثر فعالیت موجودات میکروسکوپی کوچکی به نام مایت‌ها در زیر پوست به وجود می‌آید. برای درمان بیماری جرب باید به دامپزشک مراجعه کنید اما این بیماری عموما با مصرف داروهای تزریقی، خوراکی یا موضعی درمان می‌شود.

 

 

بیماری دیابت در حیوانات خانگی:بیماری دیابت در حیوانات خانگی یکی از شایع‌ترین بیماری های حیوانات است که عموما در میان حیوانات خانگی مانند سگ و گربه دیده می‌شود. در این حالت بدن حیوان قادر به تنظیم میزان قند خون خود نیست و دچار نوسانات قندی می‌شود. علائم این بیماری شامل کاهش وزن ناگهانی، ادرار زیاد، افزایش تشنگی و گرسنگی، بی حالی و خستگی است. بیماری دیابت حیوانات با تغییر سبک زندگی و تزریق انسولین قابل کنترل و درمان خواهد بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر