10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54898
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 2658
  • تعداد فروش: 20

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد زنجیره غذایی

دانلود طرح جابر درمورد زنجیره غذایی

0 2.7k
دانلود طرح جابر درمورد زنجیره غذایی

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع زنجیره غذایی را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر زنجیره غذایی است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر زنجیره غذایی را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع زنجیره غذایی در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرزنجیره غذایی

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

زنجیره غذایی چیست؟

ترتیب و سطوحی است که نشان می دهد چگونه یک موجود زنده، غذای جاندار دیگر می شود. این روند از ساده ترین و ضعیف ترین گیاهان و جانوران آغاز می شود و تا بالای زنجیره غذایی ادامه پیدا می کند. به طور معمول، انسان یا حیوانات شکارچی در رده بالایی این زنجیره غذایی قرار دارند. حیوانات علف خوار هنگام چرا، سر شاخه این گیاهان (اولین عضو یک چرخه) را می خورند و در نهایت خود این حیوانات نیز توسط شکارچیان گوشت خواری نظیر شیر ( آخرین عضو احتمالی آن چرخه) خورده می شوند. فضولات حیوانات، خاک را حاصلخیز می کند و باعث رشد و نمو گیاهان بیش تری می شود. به همین روال، زنجیره غذایی یک چرخه کامل را طی می کند.

دو نوع زنجیره غذایی داریم

زنجیره غذایی چرا:با گیاه کلروفیل دار شروع می شودکه توسط گیاه خوار خورده می شود.

زنجیره غذایی پوده وپوده خوار )لاشه ولاشه خوار(با میکروارگانیسم هاشروع می شودکه معمولا"به آن مرده خوارها می گویند.

اولین سطح زنجیره غذایی گیاه است.

تجزیه کننده ها گوشتخوار بزرگ گوشتخوارکوچک گیاه خوار گیاه ( (مصرف کننده سطح چهارم) (مصرف کننده سطح سوم) (مصرف کننده سطح دوم) )مصرف کننده سطح اول(زنجیره دوم یک زنجیره اجباری در شرایط نبود زنجیره یک یعنی :در اعماق دریاها،زیرخاک وجایی که نور وجود ندارد. زنجیره های غذایی از تعدادی حلقه تشکیل شده اند که تعداد آنهامعمولا"بین 5-3 حلقه است که حداقل آن3 حلقه است.

تعداد موجودات زنده

در هر شبکه غذایی، انرژی هر لحظه از دست می  رود. چون که یک موجود زنده، موجود زنده دیگری را می خورد. به این خاطر باید گیاهان خیلی بیشتری نسبت به گیاهخواران وجود داشته باشد. به این ترتیب تعداد آتوتروف ها از هتروتروف ها بیشتر است و تعداد گیاهخواران از گوشتخواران بیشتر است.گرچه رقابت شدیدی بین جانوران وجود دارد، اما یک وابستگی متقابل هم بین آنها وجود دارد. موقعی که یک گونه منقرض می شود، می تواند یک زنجیره کامل از گونه های دیگر را تحت تأثیر قرار دهد و نتایج غیر قابل پیش بینی ای به بار آورد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر