6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54304
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1290

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كشاورزي ايران و جهان در آيينه آمار

دانلود تحقیق درمورد كشاورزي ايران و جهان در آيينه آمار

0 1.3k
دانلود تحقیق درمورد كشاورزي ايران و جهان در آيينه آمار

با دانلود تحقیق در مورد كشاورزي ايران و جهان در آيينه آمار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كشاورزي ايران و جهان در آيينه آمار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كشاورزي ايران و جهان در آيينه آمار ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد كشاورزي ايران و جهان در آيينه آمار

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

شناخت از وضعيت عمومى كشاورزى در جهان، اين امكان را براى سياست گذاران، مديران و كارشناسان بخش كشاورزى فراهم مى كند تا در حوزه مأموريت خود باآگاهى بيشترى، عوامل درون بخشى و برون بخشى را در سطح ملى و بين المللى مورد تجزيه و تحليل قرار دهند، گزارش زير به بررسى وضعيت شاخص هاى كلان اقتصادى ـ اجتماعى و توليدات كشاورزى در جهان و جايگاه ايران در آن مى پردازد.

۲/۵ميليارد نفر از جمعيت ۶/۱ ميليارد نفرى جهان شامل جمعيت كشاورزى است و مقايسه كشورهاى توسعه يافته و در حال توسعه نشان مى دهدكه اكثريت مطلق جمعيت كشاورزى دنيا يعنى ۲/۴ ميليارد نفر(معادل ۹۶/۲ درصد) در كشورهاى در حال توسعه زندگى مى كنند و درميان كشورهاى در حال توسعه ، سهم غالب مربوط به كشورهاى آسياى جنوب شرق، شرق و آفريقاى نيمه صحرايى است.

براساس تفكيك قاره اى ، آسيا با ۷۵/۶ درصد و آفريقا با ۱۷/۴ درصد بيشترين سهم جمعيت كشاورزى (كسانى كه امرار معاش شان وابسته به بخش كشاورزى است ) دنيا را به خود اختصاص داده اند.

كشورهاى توسعه يافته با ۴۶/۶ ميليون نفر جمعيت، معادل ۳/۵ درصد نيروى كار كشاورزى و كشورهاى در حال توسعه با ۱/۲ ميليارد نفر معادل ۹۶/۵ درصد نيروى كار كشاورزى را به خود اختصاص داده اند.

در ميان قاره هاى جهان ۷۵/۵درصد نيروى كار كشاورزى در قاره آسيا، ۲/۳ درصد در اروپا و ۳ دهم درصد در آمريكاى شمالى است.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر