6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51533
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2451
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نرم افزار Outlook چیست؟

دانلود تحقیق درمورد نرم افزار Outlook چیست؟

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد نرم افزار Outlook چیست؟

با دانلود تحقیق در مورد نرم افزار Outlook چیست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نرم افزار Outlook چیست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نرم افزار Outlook چیست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نرم افزار Outlook چیست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

نرم افزار Outlook معروفترين نرم افزار مديريت پست الکترونيک يا ايميل مي باشد. شرکت مايکروسافت اين نرم افزار را به طور پيش فرض در ويندوز قرار داده است. همچنين اين نرم افزار همراه بسته نرم افزاری آفيس در بازار موجود مي باشد که شما مي توانيد Outlook موجود در کامپيوتر خود را به روز کنيد.

شما با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد چندين نامه الکترونيکي را وقتي که به اينترنت وصل نيستيد بنويسيد و به محض وصل شدن به اينترنت همه آنها را ارسال کنيد و يا ايميلهايي که براي شما ارسال شده است را يکجا دريافت کنيد و پس از قطع شدن اينترنت آنها را بخوانيد. به اين ترتيب مي توانيد زمان اتصال به اينترنت و در نتيجه هزينه هاي اتصال به اينترنت را کاهش دهيد.

يکي از پرطرفدارترين سرويسهاي پست الکترونيک در جهان، ايميل سايت ياهو مي باشد. اما چند سالي است که سرويس Yahoo! Mail pops که با استفاده از آن مي توانيد ايميلهای خود را در Outlook مديريت کنيد از حالت رايگان خارج شده و برای استفاده از آن بايد حق اشتراک بپردازيد.

اما در صورتي که بخواهيد بدون پرداخت حق اشتراک ايميل ياهو خود را با نرم افزار Outlook مشاهده کنيد مي توانيد نرم افزار Yahoo! PoPs که نقش يک شبيه ساز POP3 را بر روي کامپيوتر ايفا مي کند، نصب کنيد و سپس به راحتی از نرم افزار Outlook براي مديريت ايميل ياهو استفاده کنيد.

پس از نصب برنامه Yahoo! PoPs ، نرم افزار Outlook را اجرا کنيد وقتي برای اولين بار نرم افزار Outlook را اجرا مي کنيد صفحه خوشامدگويي براي شما ظاهر مي شود که دکمه Cancel را زده و وارد محيط اصلی برنامه شويد.

در اولين مرحله بايد آدرس ايميل خود را براي نرم افزار تعريف کنيد. براي اين کار از منوی Tools گزينه E-mail Accounts را انتخاب کنيد. در صفحه اول کادر محاوره ايي که ظاهر مي شود در قسمت E-mail بر روی گزينه Add a new e-mail account کليک کنيد. در صفحه دوم (Server Type) گزينه POP3 را انتخاب کنيد.

در صفحه بعد نام آدرس ايميل خود در سايت ياهو را وارد کنيد و در قسمت Server information آدرس IP زير را وارد کنيد:

Incoming mail server (pop3): 127.0.0.1

Outgoing mail server (SMTP): 127.0.0.1

سپس بر روي گزينه more setting کليک کنيد و زبانه Outgoing Server گزينه My Outgoing server (SMTP) requires را انتخاب کنيدو بعد در زبانه Advanced زمان Server Timeouts را بر روي 10دقيقه تنظيم کنيد و اگر مي خواهيد ايميل هاي شما پس از دانلود شدن در Yahoo! mail Server باقي بمانند و پاک نشوند گزينه Leave a copy of message on the server را انتخاب کنيد.

دسترسی سریع به امکانات Microsoft Outlook

Microsoft Outlook یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای مدیریت ایمیل و مدیریت وظایف و قرارهای ملاقات است. اگر از کاربران این نرم افزار باشید و عادت به بررسی لحظه به لحظه ایمیلها و وظایف داشته باشید و یا اگر دسترسی سریع به لیست تماسها برایتان اهمیت دارد می توانید از نرم افزار رایگان Outlook on your Desktop استفاده کنید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر