10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50774
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1817

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد راههاي جديد كاركردن

دانلود تحقیق درمورد راههاي جديد كاركردن

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد راههاي جديد كاركردن

با دانلود تحقیق در مورد راههاي جديد كاركردن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راههاي جديد كاركردن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راههاي جديد كاركردن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راههاي جديد كاركردن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:56 صفحه

قسمتی از فایل:

«به‌نام خدا »

راههاي جديد كاركردن

دنياي شناخته شدة اقتصادي، مصارف گوناگون افزايش يافته تكنولوژي و تغييرات در سازمانهاي فرهنگي و ساختارهايشان،  تأثيرات شگرفي در راه و روش كاركردن ما در ايالات متحده دارند اگر شما در مورد مشاغل هميشگي و غيرمتوقف كر كرده باشد، مانند يك گلدان كريستال مي‌باشد كه توسط يك گريه از روي يك صفر پايين افتاده است، راهها و روشهاي جديد كاركردن به اندازه قطعات ريز آن گلدان شكسته است.

مكان شخصي و خصوصي ما براي استخدام با سرعت زيادي در افزايش است و رابطه بسيار نزديكي با شبكه هاي ارتبطات ساير مشاغل دارد. و اين بازرگانان سعي در يافتن بازارهاي فروش كالاهايشان هستند كه اين بازارها در سطح جهاني مي باشند. بعلاوه گروههاي كه امروزه ما با آنها در حال كاركردن هستيم، مفهوم و تعريف كار را در بسياري از راهها تغيير دادند هدف اصلي اين قسمت ميزان كار و تلاش نيروها مي باشد كه در بخشهاي 7 و 8 به آنها اشاره شده است. فهميدن جزئيات به شما كمك خواهد كرد كه بتوانيد موارد مربوط به برنامه ريزي شغلي را مشخص كنيد تا در تصميم گيري خود راحت تر عمل كنيد و همچنين بعد از سطح كيفيت شغل خود ارتقاء دهيد.

موضوعاتي كه در اين قسمت ما به آنها پرداخته ايم در زير آمده اند :

 

 

1-    طبيعت توليد يك شغل؛

2-    راههاي جديد كاركردن و بالا بردن سطح مشتركات بيان و نيروهاي كار كه شامل گوناگونيهايي در انواع پذيرش كارمند ( استخدام كردن) و جزئيات مربوطه به اين استخدام ها مي باشد؛

3- مشكلات اين راههاي جديد كار كردن.

ما با چشم اندازي از CIP آغاز مي كنيم و از آن نتيجه گيري مي كنيم.

ايجاد شغل ( كارآ‏فريني)

مشاغل از كجا آمده اند؟ قبل از توجه به روشهايي كه ما به آنها كار مي كنم ، احتمالاً‌فكر كردن به چگونگي پيدايش و علت پيدايش مشاغل مي‌تواند مفيد باشد. چه اتفاقات و عواملي كارفرمايان را مجبور به ايجاد شغل كرده است؟ (ممكن است كه شما بخواهيد مروري بر تعريف شغل در قسمت يكم داشته باشيد ) اگر چه كاهش ميزان مشاغل طي 10 سال گذشته در ايالات متحده به طرز باورنكردني كاهش يافته است، ( عده اي اين ميزان را 43 ميليون برآورده كرده اند ) آژانس هاي كاريابي هنوز فعاليت خود را متوقف نكرده اند. بيش از 17 ميليون شغل از سال 1994 تا سال 2005 توليد شده اند واز 127 ميليون به 7/144 ميليون افزايش يافته اند و يا عبارتي رشد 14% داشته اند. شايد قبلاً بدان اشاره شده است كه اگر چه با اين سرعت رشد در حدود 10% است كمتر از يك دهه گذشته مي باشد ، اقتصاد با سرعت كمتري در حال رشد است. Clifford Johnson , Sar Levitan (1982)‌، اقتصاد داناني كه كتاب Second Thught on work را نداشته اند، توضيح مي دهند كه مشاغل با توجه به نيازها و آمال عمومي واجتماعي بوجود آمده اند. در واقع ، مشاغل نتيجه نيازها و خواسته هاي ما مي باشند. زمانيكه ما به لباسها، ماشينها، مدارك دانشگاهي، مراقبت از بزرگسالان، مراقبت از كودكان نيازمنديم و مردمي كه اين سرويسها را ارائه مي دهند سعي در توليد بيشتر اين مورد دارند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر