8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50600
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2107

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كارآفريني مهدكودك

دانلود تحقیق درمورد كارآفريني مهدكودك

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد كارآفريني مهدكودك

با دانلود تحقیق در مورد كارآفريني مهدكودك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كارآفريني مهدكودك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كارآفريني مهدكودك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كارآفريني مهدكودك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار

 تغيير روش زندگي افراد جامعه و تمايل روز افزون به زندگي ماشيني و مدرن ،‌ موجب بروز پاره‌اي مسائل جديد در زندگي روزمره شهروندان شده است. افزايش مشاركت بانوان در عرصه‌هاي اقتصادي و اجتماعي و حضور بيشتر اين قشر جامعه در محيط هاي كاري خارج از منزل باعث كاهش ساعات حضور مادران در محيط خانه و به تبع آن عدم وجود امكان مراقبت از كودكان توسط مادر مي‌شود.

    از ديگر سو، با توجه به آموزه هاي نوين تربيتي و آموزشي استفاده از خدمات مشورتي نهادهاي ذي‌صلاح در مورد تربيت و پرورش كودكان خردسال ، اهميت فراواني يافته است. مهد هاي كودك در اين ميان از عمده ترين مراكزي هستند كه قادر مي‌باشند ضمن نگهداري از كودكان در ساعات كاري ، موجبات آسايش خاطر خانواده ها را فراهم آورده و زمينه ساز فعاليت اقتصادي مفيد والدين در محل كارشان شده و از سوي ديگر بااستفاده از مربيان كارآزموده و تحصيلكرده ، از روشهاي نوين تربيتي و آموزشي بهره گرفته و زمينه ساز تربيت صحيح كودكان و بارور شدن استعدادهاي آنان در زمينه هاي هنري و درسي گردند.

 

 

 

 

مقدمه

       با اجراي اين طرح كه شامل تاسيس يك باب مهد كودك داراي كارگاه هاي سفالگري و نقاشي و آزمايشگاه علوم مي‌باشد،‌ ضمن اينكه گامي در جهت تعليم و تربيت صحيح فرزندان اين مرز و بوم برداشته مي‌شود، بازده مناسب اقتصادي نيز عايد مجريان طرح خواهد گرديد. همچنين بستر مناسبي براي اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي خصوصا بانوان تحصيلكرده فراهم خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هدف از تاسیس مهدکودک

دنیای کودک دنیای است ویژه  خود او و متفاوت با دنیای بزرگترها.

دنیای که  مرزهای کودکی آن  را احاطه کرده  وبرای ورود  به آن ، نیاز به گذر نامه است . که به معنای  دیگر  جواز عبور می خواهد. این جواز چیزی نیست جز آشنایی با «ذهن»، «زبان» کودک همانگونه که ورود به کشور بیگانه،  بدون دانستن زبان مدرم آن کشور ،  معضلاتی  برای مسافر فراهم می آورد نا آشنایی با زبان کودک نیز موجب میشود که فرد در ایجاد ارتباطی اصولی و موثر  باکودک بی نتیجه بماند.

معمولاً چهار اهداف اصلی برای ادبیات کودک ذکر می کنند عبارتند از :

الف) شناخت خداوند و رضای او

ب)شناخت خویش

ج) شناخت طبیعت و آفریده ها

د) شناخت مردم و اجتماع

فردی که تصمیم به افتتاح مهدکودکی می کند باید بسیاری از مسائل و مسائلی نظیر مطالب بالا را در نظر بگیرد.عده ای از مردم هستند  که این کار را به عنوان شغل انتخاب کرده که از آن منبع درآمد کسب کنند.عده ای دیگر هستند که به دلیل عشق ورزیدن به کودک این حرفه را انتخاب می کنند. به نظر من کسانی که از نظر گروه اول  هستند موسسه ای  با بهترین دکور تأسیس کرده و عده ای معلم که شاید اصلاً از کودک چیزی نداند  انتخاب کرده  وآموزش های به بچه  ها داده  می شود تا این که صبح را به شب رسانده  و درآمد ماهانه کسب شود. ولی گروه دوم کسانی هستند  که به کودک عشق می  ورزند  و او را برای رساندن  به مرحله بعدی اززندگی با دل و جان آماده می کنند.کلاس های را آنطور  که باید تنظیم می کنند  معلم های انتخاب می کنند  که در این زمینه  تدریس کرده  باشند موقعیت وی را در نظر می گیرند خلاقیت وی را شکوفا می کنند  و در حد تمام و کمال وی  را به جامعه تحویل  می دهند.دنیای کودک دنیای ظریفی است  جدا از تمام دنیاهاست.

 از  ابتدای  نوزاد همه چیزی را درک کرده و تا سن 15 سالگی کاملاً شکل می گیرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر