7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50374
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1991

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مختصري از تاريخچه پست الكترونيكي و شبكه اينترنت

دانلود تحقیق درمورد مختصري از تاريخچه پست الكترونيكي و شبكه اينترنت

0 2k
دانلود تحقیق درمورد مختصري از تاريخچه پست الكترونيكي و شبكه اينترنت

با دانلود تحقیق در مورد مختصري از تاريخچه پست الكترونيكي و شبكه اينترنت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مختصري از تاريخچه پست الكترونيكي و شبكه اينترنت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مختصري از تاريخچه پست الكترونيكي و شبكه اينترنت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مختصري از تاريخچه پست الكترونيكي و شبكه اينترنت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

كلمة E-mail از حرف E مخفف كلمة Electronic  (الكترونيك) و كلمة Mail به معني پست تشكيل شده است . همچنين كلمة Net  به معني شبكه و Internet  به معني شبكة اطلاعاتي از طريق كامپيوتر مي باشد.

قبل از به وجود آمدن شبكة اينترنت كامپيوترها فقط از دو طريق مي توانستند با يكديگر مرتبط شوند.

1ـ شبكة ارتباطي محلي (LAN or Local Area Network)

به اين ترتيب كه در داخل يك كمپاني چندين كامپيوتر توسط Cable (كيبل) كه به معني سيمهاي كامپيوتري خاص مي باشند به يكديگر متصل مي شوند و توسط نوعي نرم افزار اختصاصي مي توانند با يكديگر ارتباط برقرار كنند .معمولا در اين نوع شبكه هاي كوچك يك كامپيوتر به عنوان سرور Server به معني سرويس دهنده عمل مي كند. كامپيوترهايي كه به سرور متصل هستند Work station  ناميده     مي شوند.

2 ـ شبكة ارتباطي گسترده (WAN or Wide Area Network)

از اتصال چند شبكة ارتباط محلي LAN شبكه ارتباطي گسترده WAN به وجود مي آيد.

مودم (Modem)

مودم وسيله ايست كه با استفاده از خط تلفن دو و يا چند كامپيوتر را به يكديگر متصل مي كند. مودم مي تواند در داخل و يا خارج كامپيوتر قرار داشته باشد.

چگونگي عملكرد مودم : كار اصلي مودم تبديل سيگنالهاي كامپيوتر به سيگنالهاي صوتي و بر عكس  مي باشد. وقتي كه سيگنال كامپيوتر به سيگنال صوتي تبديل شود در اصطلاح به آن Modulation ماجوليشن مي گويند . هنگامي كه سيگنال صدا به سيگنال كامپيوتر تبديل مي گردد به آن Demodulation دي ماجوليشن گفته مي شود. كلمة Modem  از تركيب دو حرف اول Modulation   سه حرف اول Demodulation به وجود آمده است. سرعت انتقال مودم به مقدار اطلاعاتي اطلاق             مي گردد كه در يك ثانيه مبادله مي گردد، كه بر حسب كيلو بيت در ثانيه (kb/s) بيان مي شود سرعت مودم هايي كه در كامپيوترها نصب مي شوند معمولاً  k 56 است .در مودم هاي Digital مانند DSL كه سرنام كلمه Digital Subscriber Lines مي باشد . اين سرعت چندين برابر است.

آن لاين سرويس پروايدر (Online Service Provider)

كلمة online اشاره به زماني است كه كامپيوترتان به شبكه اينترنت وصل باشد . كلمة Provide به معني تهيه كننده و service نيز هم همان خدمات (سرويس) مي باشد . بنابراين Online service provide اشاره به شركتهايي است كه به عنوان سرويس دهنده كامپيوتر شما را با استفاده از مودم و خط تلفن و نرم افزاري كه آنها در اختيارتان مي گذارند به server  خود ، يا كامپيوترهاي ديگر متصل كنند.

اينترنت چيست و چگونه به وجود آمد

اين تصوير نشان دهنده شبكه جهاني اينترنت و هر نقطه آن نشان دهندة يك كامپيوتر مي باشد ، كه به كامپيوتر ديگري متصل شده است. شبكة اولية اينترنت در سال 1969 توسط سازمان دفاع ايالات امريكا به وجود آمد. هدف اصلي آن برقراري ارتباط محققين و افراد نظامي در مواقع اضطراري بود. در سال 1989 Tim Berners Lee (تم برنزلي) يكي از كارمندان لابراتوار فيزيك در سوئيس ايده اي انقلابي در مورد اينترنت را به وجود آورد. ايدة او در مورد طرح Word Wide Web  بود. هدف او آسانتر كردن دسترسي به اطلاعات علمي براي دانشمندان سراسر جهان بود. در سال 1993 سازمان ملي علوم امريكا توانست پروگرام يا نرم افزاري را بوجود آورد كه كار با شبكة اينترنت براي عموم ساده گردد. اين پروگرام كه براي كامپيوترهاي IBM و كامپيوترهاي سازگار با آن نوشته شده بود ، به نام Mosaic (موزاييك) به بازار آمد بعد از مدت كمي پروگرام ديگري به نام Netscape وارد بازار شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر