6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50135
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1649
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سيستم پيام رساني صوتي

دانلود تحقیق درمورد سيستم پيام رساني صوتي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سيستم پيام رساني صوتي

با دانلود تحقیق در مورد سيستم پيام رساني صوتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيستم پيام رساني صوتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيستم پيام رساني صوتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيستم پيام رساني صوتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

نام فضا

مدت روشنايي

نوع چراغ

اداري

(250-300)Lx

فلورسنت لووردار

راهروها

(150-170)Lx

فلورسنت لووردار

آبدارخانه و خدماتي

(120-150)Lx

فلورسنتي رفلكتوري

موتورخانه و تأسيساتي

(120-150)Lx

فلورسنت رفلكتوري

راه پله ها

(120-150)Lx

فلورسنت كامپكت يا گرين

محوطه

(10-15)Lx

چراغهاي پاركي

 

چيدمان چراغها با رعايت مسايل معماري داخلي و با هماهنگي دريچه هاي هواي تأسيسات مكانيكي خواهد بود. به جهت حفظ ايمني كاركنان براي خروج از ساختمان و همچنين عدم اختلال در امور اداري در طول روز سعي مي شود 30 الي 50 درصد روشنايي اتاقها و سرويسها و 100 درصد راه پله ها و راهروها روي برق اضطراري لحاظ شود.

مدارهاي روشنائي داراي لوله كشي و مداربندي مستقل بوده و براساس اجراي لوله كشي از كف و سيستم ارتباط كليد به كليد توصيه مي شود.

3- پريزهاي برق:

در هر فضا جهت بهره برداري و تغذيه سيستمهاي برق متحرك تعدايد پريز برق منظور مي شود. محل پريزها بر اساس مبلمان اداري و روي ديوارها خواهد بود.

سيستم اعلام حريق پيشنهادي براي اين پروژه از نوع عادي (Conventional) مي باشد و به منوظر دست يابي و تشخيص سريع محل حريق علاوه بر زون بندي مناسب، از چراغهاي نشانگر (Indicotor) در ورودي اتاقها نيز استفاده مي گردد.

10- سيستم پيام رساني صوتي:

جهت پخش پيامهاي عمومي به كاركنان اداري در سيستم صوتي در راهروها و طبقات و با مداربندي خاصي كه امكان مستقل كرده فضاها وجود داشته بادش استفاده مي شود. محل مركز صوتي و تجهيزات ضبط و پخش و تقويت كننده ها در كنار مركز تلفن و با اپراتور مشترك مي تواند باشد.

سيستم صوتي سالن اجتماعات و مسجد و رستوران مستقل از شبكه صوتي ساختمان خواهد بود. براي محوطه نيز مي توان پوشش صوتي لحاظ كرد. بكارگيري بلندگوهاي ستوني جهت فضاي باز و بلندگوهاي سقفي و ديواري كوچك (حداكثر 5w) براي فضاهاي اداري مناسب خواهد بود.


11- سيستم آنتن مركزي و مادر ساعت:

با توجه به كاربري عمومي اين ساختمان كه اداري مي باشد ضرورتي به نصب مادر ساعت مشاهده نمي شود و آنتن مركزي نيز براي اين پروژه كاربرد ينخواهد داشت ولي د ر برخي فضاها نظير سالن غذاخوري و استراحتگاهها از پريز آنتن استفاده خواهد شد.

از طريق هابهاي فرعي به طرف هابهاي اصلي و سرور (Server) متصل مي شوند. توصيه مي شود در هر اتاق اداري فقط 2 ترمينال به شبكه متصل باشد و افزايش بي مورد تعداد و ظرفيت هابها جلوگيري بعمل آيد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر