7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49932
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1689
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ساختمان بتن مسلح با قالب عایق ماندگار مسطح پانلی

دانلود تحقیق درمورد ساختمان بتن مسلح با قالب عایق ماندگار مسطح پانلی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ساختمان بتن مسلح با قالب عایق ماندگار مسطح پانلی

با دانلود تحقیق در مورد ساختمان بتن مسلح با قالب عایق ماندگار مسطح پانلی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ساختمان بتن مسلح با قالب عایق ماندگار مسطح پانلی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ساختمان بتن مسلح با قالب عایق ماندگار مسطح پانلی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ساختمان بتن مسلح با قالب عایق ماندگار مسطح پانلی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

درکشورهای پيشرفته سال هاست که مسائل مربوط به دوام مصالح، سرعت اجرا، کاهش پرت مصالح، جلوگيری از اتلاف انرژی و مقاوم بودن ساختمان ها در برابر سوانح طبيعی مورد توجه و تحقيق دائم قرار گرفته که منجر به نوآوري ها و تکنيک های مدرن در زمينه صنعت ساختمان شده است.

از جديدترين سيستم های فوق الذکر، استفاده از ترکيب بتن آرمه بعنوان عضـو باربر و پانل های پلی استايرن (EPS) بعنوان قالب بتن و عايق حرارتی مي باشند که با نام سيستم های بتني ICF- INSULATING CONCRETE FORMWORK   معروف گشته اند.

سيستم "ICF پانلی" از جديدترين و کامل ترين نوع سيستم های فوق الذکر می باشد که کمبودها و اشکالات روش هاي قديمی تر در آن برطرف شده  است. این  سیستم توسط کمپانی ® LASTEDIL سوئیس ابداع و تولید آن در ایران تحت لیسانس شرکت مذکور انجام خواهد شد. از این روش تاکنون در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله آلمان، ایتالیا، ترکیه، کانادا ، آمریکا، امارات متحده، بحرین ، عربستان سعودی، روسیه ، ایرلند استفاده گردیده است.

اساس اين سيستم استفاده از سازه بتن آرمه باربر در سقف و ديوار ساختمان و پارتیشن های پلی استایرن مسلح سبک، جهت تیغــه های غیرباربر مي باشد. ديوارها در داخل قالبی از پانل های مسلح پلي استايرن بتن ريزی می شوند و قالب سقف ها نيز از پلي استايرن مسلح بصورت مجوف و شبيه به سقف های اسپايرول بتني ساخته مي شوند. به عبارت ديگر ساختمان در دولايه از پلی استايرن پيچيده مي شود که از لحاظ عايق بندی بيشترين بازدهی را دارا مي باشد. کل قطعات ديواری و سقفي و پارتیشن پلي استايرن مسلح در کارخانه آماده وجهت نصب به محل اجرا حمل می شود.

1-    مشخصات فنی سیستم

1-1- پانل سقفیاین پانـــل ها در عرض 60 سانتیمتر و در ضخامت 16 تا 32 سانتیمتر و طول مورد دلخواه تولیــد می شوند. مطابق شکل شماره 1-1، در قسمت زیرین این قطعه 2 عدد پروفیل از ورق خم شده به شکل ناودانی یا Z وجود دارد که مقاومت مناسبی جهت بارهای وارده در هنگام نصب و ساخت به سیستم می دهند ضمن آنکه در مرحله نازک کاری می توان از آن به عنوان تکیه گاه، جهت گیر مکانیکی هر نوع سیستم نازک کاری از جمله پانل های گچی کناف استفاده نمود. لبه های پایین مقطع به صورت فاق و زبانه با پانل های مجاور درهم قفل می شوند و در بالا، فضای لازم جهت میلگردگذاری به شکل متداول سقف های تیرچه بلوکی و یا هر شکل دیگر فراهم می نماید. در این سیستم نیازی به تیرچه جهت اجرای سقف نمی باشد و بتن سقف و تیرچه همزمان ریخته می شود که درنهایت به افزایش سرعت و کیفیت کار منجر خواهد شد. فاصله شمعهای ساپورت در هنگام بتن ریزی تا 2 متر قابل اجرا می باشد. جهت گچکاری سنتی می توان در زیر سقف با


7,000 تومان