8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49603
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1729
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كليدهاي قدرت و انواع آن

دانلود تحقیق درمورد كليدهاي قدرت و انواع آن

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد كليدهاي قدرت و انواع آن

با دانلود تحقیق در مورد كليدهاي قدرت و انواع آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كليدهاي قدرت و انواع آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كليدهاي قدرت و انواع آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كليدهاي قدرت و انواع آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

3- سكسيونر ( كليد بدون بار )

سكسيونركه به زبان انگليسي به آن ايزولاتو هم گويند وسيله قطع و وصل سيستمهايي است كه تقريبا ً بدون جريان هستند به عبارت ديگر سكسيونر قطعات و وسائلي را كه فقط زير ولتاژ هستند از شبكه جدا مي ساز د .

علت بدون جريان بودن سكسيونر در موقع قطع يا وصل مجهز نبودن سكسيونر به وسيله جرقه خاموش كن است . لذا به طور كلي مي توان نتيجه گرفت كه عمل قطع و وصل كردن سكسيونر بايد بدون جرقه يا با جرقه ناچيزي صورت گيرد .بر حسب اين تعريف در صورتيكه از سكسيونر جريان عبور كند ولي در موقع قطع اختلاف پتانسيلي بين دو كنتاكت آن ظاهر نشود   قطع سكسيونر بلا مانع مي باشد .

مورد استعما ل سكسيونر :

كليد بدون بار ( سكسيونر )‌وسيله قطع و وصل سيستمهايي است كه تقريبا بدون جريان هستند و به عبارت ديگر سكسيونر قطعات و وسايلي را كه فقط

زيرولتاژ هستند از شبكه جدا مي سازد تقريبا بدون بار بدان معني است كه مي توان به كمك سكسيونر جريان هاي كاپاسيتور مقره ها ماشين ها و تاسيسات برقي و كابلهاي كوتاه و همين طور جريان ترانسفورماتور ولتاژ را نيز قطع نمود و يا حتي ميتوان ترانسفورماتورهاي كم قدرت را با سكسيونر قطع كرد. سكسيونر يك كليد نيست بلكه يك ارتباط دهنده يا قطع كنده مكانيكي بين سيستمها است بدون اينكه مداري بسته شود سكسيونر بايد در حالت بسته يك ارتباط مكانيكي محكم و مطمئن دركنتاكت هر قطب برقرار سازد و مانع افت ولتاژ گردد . لذا بايد مقاومت عبور جريان در محدوده سكسيونر كوچك باشد تا حرارتي كه در اثر كار مداوم در كليد ايجاد مي شود ازحدمجاز متجاوز نشود . اين حرارت توسط ضخيم كردن تيغه و بزرگ كردن سطح تماس در كنتاكت و فشار تيغه در كنتاكت دهنده كوچك نگه داشته مي شود . درضمن بايد سكسيونر طوري ساخته شود كه در اثر جرم و وزن تيغه با فشا ر باد ‌برف و غيره خود به خود بسته نشود. يا در موقع بسته بودن كليد نيروي

ديناميكي شديد كه در اثر عبور جريان اتصال كوتاه به وجودمي آيد باعث لرزش تيغه يا احتمالاً باز شدن آن نگردد.

به طور كلي سكسيونر ها يك وسيله ارتباط دهنده مكانيكي قطعات و سيستمهاي مختلف مي باشند و در درجه اول به منظور حفاظت اشخاص و متصديان مربوطه در مقابل برق زدگي به كار برده مي شوند . بدين جهت طوري ساخته مي شوند كه درحالت قطع يا وصل محل قطع شدگي ‌يا چسبندگي بطو ر واضح و آشكار قابل رويت باشد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر