9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49552
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1682

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با مراكز مخابراتي

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با مراكز مخابراتي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با مراكز مخابراتي

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با مراكز مخابراتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با مراكز مخابراتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با مراكز مخابراتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با مراكز مخابراتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:36 صفحه

قسمتی از فایل:

شركت مخابرات استان تهران بطور كلي داراي 2 قسمت اساسي
مي باشد. 1- بخش هاي ستادي كه شامل معاونت هاي نيرو، مالي، آموزش، بازرسي و .... مي باشد.

2- بخش هاي اجرايي يا فني بعبارت بهتر بخش هاي عملياتي شركت مخابرات

وظيفه اصلي اين قسمت در واقع پياده كردن و اجرا كردن طرح هاي تصويب شده در بخش ستادی از جمله توسعه و تكميل مراكز تلفن شهري، اجراي طرح هاي مخابراتي، نظارت و بررسي عملكرد شبكه هاي فيبر نوري و طراحي سيستم هاي بروز مخابراتي و .... مي باشد.

يكي از ادارات اصلي و مركزي اين قسمت اداره ي كل نظارت، آزمايش و تحويل مي باشد كه خود به سه قسمت: 1- اداره ي كل نصب و راه اندازي 2- اداره ي كل خدمات مهندسي 3- معاونت توسعه و مهندسي مي باشد.

وظايف: اداره نصب و راه اندازي وظيفه نصب سيستم هاي مخابراتي از جمله نصب كليه ي سيستم هاي مورد نياز در مراكز تلفن بين شهري و در مورد ارتباطات سيار وظيفه نصب آنتن هاي BTS و تقويت كننده هاي موبايل را برعهده دارد.

اداره ي خدمات مهندسي در مورد پشتيباني و نگهداري از سيستم هاي نصب شده را بر عهده دارد.

معاونت توسعه و مهندسي در مورد افزايش ظرفيت شبكه و برطرف كردن مشكلاتي که در كيفيت مخابرات اثرگذار مي باشد و بطور كلي تحقيق و پژوهش در مورد بروز كردن شبكه هاي مخابراتي فعاليت دارد.

مراكز تلفن كوچك

فن آوري تلفن: گاهي از سيستم عمومي تلفن بعنوان هشتمين مورد از عجايب جهان ياد مي كنند. شبكه اي متشكل از پيچيده ترين كامپيوترهاي متصل به يكديگر را تجسم كنيد، كه فقط در عرض چند ثانيه مي توانند ارتباط بين دو نفر را در هر نقطه از جهان برقرار كند. شبكه هاي تلفن امروزي نه تنها مي تواند ارتباط صوتي را با كيفيت خوب برقرار كند بلكه در انتقال ديتا نيز خيلي موثر است بطوركه امروزه در سيستم هاي انتقال اداره اي بعنوان ديتا از طريق فيبر نوري تشكيل شده است.

بهتر است از روش سازماندهي (PSTN) public switched Telephone network  
 را بصورت اجمالي مورد بررسي قرار دهيم و مشخصه هاي مربوط به سيگنال ها و انتقال آنها توسط خط تلفن معمولي را مرور كنيم.

مراكز تلفني: شبكه مراكز تلفني در واقع شبيه درخت رو به رشدي است كه تمام ريشه هايش به يكديگر ارتباط دارند، هر چند ممكن است در شكل زير اين طور به نظر نرسد: با اين كه اين شكل ساده شده است. اما اصول پايه ي شبكه مزبور را نشان مي دهد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر