7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49537
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1569
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه

دانلود تحقیق درمورد توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه

با دانلود تحقیق در مورد توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمــه :

 

  

      جمعيت جهان كه در آغاز قرن پيش حدود دو ميليارد نفر تخمين زده مي‌‌شد به بيش از شش ميليارد نفر در آغاز سده جديد افزايش يافته و پيش بيني مي‌شود كه تا سال 2020 اين رقم از مرز هشت ميليارد نفر عبور كند، يعني در طول فقط دو دهه ، جمعيتي بالغ بر كل جمعيت جهان در آغاز قرن بيستم به جمع نفوس جهان افزوده خواهد شد.

     نياز روزافزون اين جمعيت رو به رشد به مواد غذايي ، رشدي جهشي را در صنايع غذايي تمام ملل ايجاب مي‌نمايد. شير، يكي از مهم ترين مواد خوراكي مورد استفاده بشر است. شير با دارا بودن مقدار زيادي پروتئين ، ويتامين ، كلسيم ، ساير مواد معدني و نيز حدود750 كيلوكالري انرژي در هر ليتر مي‌تواند سهم عمده اي در سلامت و سبد غذايي افراد جامعه داشته باشد.

    در اين ميان ، نكته قابل تامل ، استفاده از روش هايي براي حفظ بهداشت و سلامت شير از محل توليد تا مصرف نهايي آن است به طوريكه ضمن جلوگيري از فساد شير ، از سرايت احتمالي بيماري هاي مشترك انسان و دام نيز به مصرف كننده پيشگيري شود. يكي از كهن ترين اين روش ها تهيه ماست از شير است. توليد و استفاده از ماست اولين بار در مناطقي از آسياي ميانه و سپس اروپاي شرقي و مركزي آغاز گرديد و امروزه به واسطه سهولت توليد و نگهداري ، به يكي از مهم ترين فراورده هاي لبني مبدل گشته است.

    مراحل توليد ماست به ترتيب عبارتند از: تصفيه شير خام، استاندارد سازي چربي، افزايش مواد جامد، گرم كردن اوليه، هموژن سازي، انجام عمليات حرارتي در دماي 90 درجه سانتي‌گراد، سردكردن تا 43 درجه سانتي‌گراد ، اضافه كردن مايه و مواد افزودني، پركردن، آنلوباسيون، سردكردن و انبار كردن است.

    هدف ارائه كنندگان اين طرح  خريد و تبديل شير خام به ماست پاستوريزه است كه علاوه بر اينكه نقش بسزايي در حفظ سلامت شير توليدي واحدهاي دامداري دارد، داراي توجيه اقتصادي مناسبي نيز مي‌باشد و همچنين زمينه اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر را فراهم مي‌آورد. ضمن اينكه اين طرح داراي اين قابليت مي‌باشد كه در قالب تعاوني هاي بانوان به مرحله اجرا درآيد.

 

 

 

 

 

   توجيه اقتصادي طرح :

 

   الف – سرمايه گذاري ثابت :

 

 

   الف – 1 ) زميـن :

  

متـراژ ( متر مربع )

هزينه واحد ( هزارريال )

هزينه كل ( ميليون ريال )

1500

30

45

 

 

 

   الف – 2 ) محوطه سازي :

 

رديف

شــرح

مقدار

هزينه واحد ( هزارريال)

هزينه كل (ميليون ريال )

1

2

3

تسطيح و خاكبرداري

ديواركشي

خيابان كشي

پاركينگ و فضاي سبز

1500مترمربع

 400مترمربع

200مترمربع

400مترمربع

5

6

10

20

5/7

4/2

2

8

      جـــمـــع

9/19

 

 

   الف – 3 ) ساختمانها:

 

رديف

شــرح

زيربنا(m2)

هزينه واحد ( هزارريال)

هزينه كل (ميليون ريال )

1

2

3

4

سردخانه مواداوليه‌ومحصول

سالن توليد

اداري و سرويس

نگهباني و تاسيسات

100

360

60

7,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر