7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49376
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1999

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توليد داروهاي گياهي

دانلود تحقیق درمورد توليد داروهاي گياهي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد توليد داروهاي گياهي

با دانلود تحقیق در مورد توليد داروهاي گياهي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توليد داروهاي گياهي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توليد داروهاي گياهي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توليد داروهاي گياهي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمــه:

 

 

   استفاده از داروهاي مختلف در زندگي روزمره انسانها امري اجتناب ناپذير است، وقتي كه بيماري به وجود مي‌آيد جهت رفع آن نياز به استفاده از دارو احساس مي‌شود. در گذشته كه هنوز علم طب مجهز به تكنولوژيهاي جديد نشده بود ، پزشكان جهت رفع درد بيماران و بهبود آنان از گياهان استفاده مي‌نمودند ، گياهاني كه داراي مواد مؤثره بودند شناسايي و گردآوري و به عنوان گياهان دارويي شناخته شدند. به مرور زمان با تكامل علم شيمي مواد مؤثره اين گياهام مشخص و تجزيه گرديد و در لابراتوراهاي داروسازي موادمؤثره مشابه به صورت شيميايي ساخته شدند و به اين ترتيب داروهاي شيميايي كه مي‌تونستند در حجم وسيع‌تر و به صورت راحت‌تري توليد شوند، جايگزين بسياري از گياهان گرديدند.

   امروزه عقيده بسياري بر اين نكته معطوف گرديده كه استفاده از داروهاي شيميايي مي‌تواند داراي عوارض جانبي باشد و لذا بهتر است تا دوباره از گياهان جهت كنترل بيماريها استفاده نمود، منتها اين بار اين تفاوت وجود خواهد داشت كه با پيشرفت علم مي‌توان دزهاي مورد لزوم و كنترل شده را در داروهاي گياهي توليد شده وارد نمود.

   در هرصورت وجود فلورهاي طبيعي مناطق مختلف مي‌تواند انگيزه مناسبي براي ايجاد كارخانه هاي توليد گياهان دارويي باشد كه در كنار دانش فني و تخصص لازم موجب به وجود آمدن اشتغال، كاهش خروج ارز از كشور و در نهايت حصول سود و حتي ارزآوري خواهد شد.

   توجيه فني:

   جهت ساخت كپسول آنتوم و پماد كاپسي كوم معمولا ماده موثره گياهي در تركيبي با موادي چون وازلين، لانولين، نشاسته و لوبريكنه قرار خواهد گرفت. در تهيه پماد مواد مورد لزوم به صورت خمير در آمده و پس از همزني كامل و همژنيزه شدن با دستگاه پماد پركن وارد تيوپهاي پماد مي‌شوند در تهيه قرص ها نيز مواد مورد لزوم پس از مخلوط شدن، خشك شده و به صورت قرص در لوله هاي مخصوص پر مي‌شوند.

   دستگاهها و ماشين‌آلات خط توليد پماد و قرص داراي تكنولوژي پيچيده اي نمي‌باشند و كليه ماشين‌آلات خط توليد در داخل كشور قابل ساخت بوده و نياز به خروج ارز جهت خريد آنها نمي‌باشد.

 

 

 

 

 

 

   توجيه اقتصادي طرح :

 

 

   الف – سرمايه گذاري ثابت :

 

 

 

   الف – 1 ) زميـن :

  

متـراژ ( متر مربع )

هزينه واحد ( هزارريال )

هزينه كل ( ميليون ريال )

1000

30

30

 

 

 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر