7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49091
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2306

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برنامه‌ريزي خطي

دانلود تحقیق درمورد برنامه‌ريزي خطي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد برنامه‌ريزي خطي

با دانلود تحقیق در مورد برنامه‌ريزي خطي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برنامه‌ريزي خطي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برنامه‌ريزي خطي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برنامه‌ريزي خطي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

منظور از اثرات مستقيم، همان ضرايب عليت يا ضريب همبستگي جزئي هر صفت با عملكرد در صورت ثابت بودن صفات ديگر است. در جدول 3 مجموع اثرات مستقيم و غيرمستقيم در هر يك از رديف‌هاي جدول برابر ضريب همبستگي صفت با عملكرد خواهد بود. در بين پنج صفت طول برگ پرچم، عرض برگ پرچم، طول پانيكول، پانيكول تا رسيدگي و تعداد دانه در پانيكول، بيشترين ضريب همبستگي بر روي عملكرد مربوط به تعداد دانه در پانيكول با 906/0 بود.

كمترين ضريب همبستگي بر روي عملكرد مربوط به طول برگ پرچم با 434/0 به خود اختصاص داده بود. بيشترين اثر مستقيم را بر روي عملكرد، تعداد دانه در پانيكول با 724/0 داشت. كمترين اثر مستقيم را بر روي عملكرد، عرض برگ پرچم با 164/0- داشت.

بيشترين اثر غيرمستقيم طول برگ پرچم از طريق تعداد دانه در پانيكول است و بين تعداد دانه در پانيكول با طول برگ پرچم ارتباط مثبتي وجود دارد، يعني با افزايش تعداد در پانيكول، طول برگ پرچم بيشتر و باعث شده كه عملكرد افزايش يابد. بيشترين اثر غيرمستقيم عرض برگ پرچم از طريق تعداد دانه در پانيكول بدست آمده است. لذا با افزايش تعداد دانه در پانيكول، عرض برگ پرچم بيشتر و در نهايت سبب افزايش عملكرد شد.

اين مورد با نتايج ضرايب همبستگي مطابقت دارد، چرا كه ضريب همبستگي صفات عرض برگ پرچم و تعداد دانه در پانيكول 502/0 است. بيشترين اثر غيرمستقيم طول پانيكول از طريق تعداد دانه در پانيكول بوده. بنابراين با افزايش تعداد دانه در پانيكول، طول پانيكول بيشتر و عملكرد بيشتر گرديد.

اين مورد نيز با نتايج ضرايب همبستگي مطابقت دارد، زيرا ضريب همبستگي صفات طول پانيكول و تعداد دانه در پانيكول 611/0 است. بيشترين اثر غيرمستقيم پانيكول تا رسيدن از طريق تعداد دانه در پانيكول بوده است، اما با افزايش تعداد دانه در پانيكول، پانيكول تا رسيدگي كمتر و نيز سبب كاهش عملكرد شد. اين مورد نيز همچون گذشته با نتايج ضرايب همبستگي مطابقت دارد، چرا كه ضريب همبستگي پانيكول تا رسيدگي و تعداد دانه در پانيكول 4/0- است. بيشترين اثر غيرمستقيم تعداد دانه در پانيكول، از طريق پانيكول تا رسيدگي بود.

تمرين

1-1             يك كارخانه خوراك دام براي گاو، گوسفند و طيور خود خوراك تهيه مي‌كند. اين خوراك با تركيب مواد اصلي زير تهيه مي‌شود: ذرت، سنگ آهك، دانه سويا و پودر ماهي. اين مواد شامل تركيبات مغذي زير است: ويتامين‌ها، پروتئين، كلسيم و چربي خام. ميزان اين تركيبات در هر كيلوگرم از مواد اصلي در جدول زير خلاصه مي‌شود:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر