9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48992
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1640

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نیروگاه سیمره

دانلود تحقیق درمورد نیروگاه سیمره

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نیروگاه سیمره

با دانلود تحقیق در مورد نیروگاه سیمره در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نیروگاه سیمره را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نیروگاه سیمره ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نیروگاه سیمره

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:107 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه کارآموزی :

دانشجویان در هر مقطعی برای تطبیق آموخته های تئوری با فعالیت عملی در اواخر دوره تحصیل خود دوره ای را با عنوان کارآموزی در یکی از ادارات یا سازمانهای مرتبط با رشته خود سپری می کنند . این دوره برای رشته علمی کاربردی برق قدرت  ، 240 ساعت بوده و به صورت درسی 2 واحدی ارائه می شود .

اینجانب برای گذراندن دوره کارآموزی در سد و نیروگاه  سیمره  استان ایلام را انتخاب نموده و شروع به فعالیت کردم . به طور کلی کارآموزان در این شرکت بیشتر به بازدیدهای روزانه از تأسیسات برقی و و یادگیری در مورد تابلوها و در صورتی که مهارت کافی پیدا کرده باشند، پیدا کردن عیب های تابلوها و سایر لوازم برقی به کار رفته در کارخانه و سرویس کلیدها می پردازند که در طی گزارش کار آموزی به طور مفصل ارائه شده است .


موضوع بررسی ها و اهداف طرح

بر اساس مفاد قرارداد خدمات مهندسی در مرحله دوم سد مخزنی و نیروگاه سیمره به شماره 761203 مورخ 18/1/72 مابین شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس و شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران ( آب و نیرو ) ، مطالعات مرحله دوم (نهایی ) طرح بر طبق پیوست 1 قرارداد خدمات مهندسی مشاور مهاب قدس انجام شده بود صورت گرفت .

 

گزارش مرحله مقدماتی طرح

که شامل بهگزینی موقعیت محور ، نوع سد ، سازه های جنبی و نیز نیروگاه آن بود در اردیبهشت ماه سال 1379 تسلیم کارفرما شد. گزارش حاضر تحت عنوان گزارش میانکار مرحله دوم به تدبیق و تکمیل مطالعات مرحله اول طرح ، رفع بعضی از ابهامات و ملحوظ داشتن نقطه نظرات دفتر فنی کارفرما ، در محور منتخب بالا دست تلاقی دو رودخانه سیمره  و منج می پردازد. در مطالعات حاضر کماکان از نقشه های بزرگ مقیاس توپوگرافی به مقیاس 10000 : 1 و500 :1 برای ساختگاه سد و نیز نقشه های 2000 :1 و 1:500 برای مسیر تونل انتقال منج استفاده شد. در این مرحله از مطالعات از نتایج مطالعات حفاری ژئوتکنیک گسترده و جامعی که در ساختگاه سد انجام شد ، اطلاعات ارزشمندی به دست آمده که در طراحی ها مورد استفاده قرار گرفت.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر