8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48934
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1643

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مقاوم سازي شاهيترهاي بتن فولادي با به كارگيري ورقهاي همگن مسلح به الياف فولادي

دانلود تحقیق درمورد مقاوم سازي شاهيترهاي بتن فولادي با به كارگيري ورقهاي همگن مسلح به الياف فولادي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مقاوم سازي شاهيترهاي بتن فولادي با به كارگيري ورقهاي همگن مسلح به الياف فولادي

با دانلود تحقیق در مورد مقاوم سازي شاهيترهاي بتن فولادي با به كارگيري ورقهاي همگن مسلح به الياف فولادي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقاوم سازي شاهيترهاي بتن فولادي با به كارگيري ورقهاي همگن مسلح به الياف فولادي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقاوم سازي شاهيترهاي بتن فولادي با به كارگيري ورقهاي همگن مسلح به الياف فولادي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقاوم سازي شاهيترهاي بتن فولادي با به كارگيري ورقهاي همگن مسلح به الياف فولادي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه :‌ استفاده از مصالح تركيبي براي باز سازي شالوده هاي زوال يافته پذيرش  جهاني يافته است . تكنيكهاي قراردادي براي مقاوم سازي تحت استاندارد پلها كاري بسيار گران و وقت گير و طاقت فرسا است . بسياري از تكنيكهاي جديد از فيبرهاي مقاوم پليمري ورقه ورقه اي و سبك با مقاومت بالا  ونيز داراي خاصيت ضد ‌فساد و خوردگي جهت دستيابي به نتيجه هاي بهتر استفاده مي كند ظرفيت باربري بي‌شاهيترهاي كامپوزيت مي تواند در بال فشاري با بكارگيري كمربند اپوكسي  قوياً بهبود يابد . اين مقاله به بررسي نتايج در رفتار شاهيتر كامپوزيت تقويت شده با ورقهاي  تحت بار استاتيكي مي پردازد. شاهتيرهاي مورد مطالعه براي ابعاد     و فولاد  درتيد داراي   ضخامت و  پهناي بال پهناي بتن دال مورد آزمايش قرار گرفت ضخامت ورقهاي  ثابت بود و تعداد آنها در هر دانه  مورد استفاده قرار گرفتند . نتايج آزمايش نشان داد كه كمربند اپوكسي ورقهاي  ظرفيت باربري شاهتيرهاي كامپوزيت را افزايش داده و رفتار آنها با متدهاي سنتي قابل پيش بيني است .

معرفي : در طول 35 سال گذشته انجمن آشتو  برنامه هاي خود را برروي سرعت پلها گسترش داد و به مرز بازرسي 6 ماهه كشايد . در اين مورد مشخص گرديد كه  بيشتر پلهاي بزرگراهي در آمريكا شامل استاندارد مي شوند بر اساس آخرين بازنگري  تعداد پلهاي از كار افتاده و فرسوده موجود در بزرگراههاي كشور كه در حال فعاليت مي باشند بالغ بر  است بيش از 43% اين پلها از فولاد ساخته شده است پلهاي فولادي از جمله بيشترين ها بودند كه توسط گروه توسعه و بهبود سازي و تقويت در گزارش  شده بود . خستگي و فرسودگي در مقاطع حساس و خوردگي و پوسيدگي به دليل عدم حمايت و محافظت دقيق از عمده مشكلات پلهاي فولادي بود علاوه بر اين بسياري از اين پلها نيازمند اين بوده كه براي حمل بار و ترافيك بيشتري تقويت شوند در اين گزارش نيز قيد شده بودكه توسعه و مرمت قبل از هر سيستمي بايد مورد بررسي قرار گيرد . در درجة اول قراردارد نسبت به جايگزيني هزينة ترميم و مرمت و بازسازي بسيار كمتر از هزينة جايگزيني پلها بود در مجموع توسعه و مرمت و بازسازي زمان كمتري را مي طلبد و نيز دوره هاي منقطع سرويس را كاهش مي دهد . رسيدگي به منابع محدود در دسترس جهت سنگيني مشكلات وابسته و همراه پلهاي فولادي و نياز جهت اتخاذ و استفاده از موارد و مصالح جديد و تأثير هزينه، همگي شاهدي بر اين ادعا است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر