7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48738
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1851

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كارآموزي عمران

دانلود تحقیق درمورد كارآموزي عمران

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد كارآموزي عمران

با دانلود تحقیق در مورد كارآموزي عمران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كارآموزي عمران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كارآموزي عمران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كارآموزي عمران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

شناخت بتن و مواد متشكله آن

كليات

بتن آرمه از دو جز اصلي تشكيل شده است : بتن ، آرماتور.

بتن سنگي است مصنوعي كه از اختلات سيمان ، آب و سنگدانه هاي ريز و درشت ، به نسبتهاي معين به وجود مي آيد ، به اين ترتيب كه از واكنش شيميايي اب و سيمان يك لعاب چسباننده به وجوذ مي آيد كه اين توده جدا از هم را به يكديگر چسبانده و سخت شدن لعاب باعث استحكام اين مجموعه مي گردد. از بهترين نوع مصالح فوق الذكر هم مي توان بتن بسيار خوب تهيه نمود و هم بتن بسيار بد ولي از اختلاط مصالح بد ، هرگز نمي توان به بتني خوب دست يافت.

خواص بتن

در لحظات اوليه اختلاط ، بتن حالت خميري دارد و پس از انجام عملياتي از قبيل ريختن در قالب ، لرزاندن و مراقبت از آن ، با گذشت زمان اين خمير گرفته و سخت شده و شكل قالب را به خود مي گيرد. بنابراين بتن در دو حالت خميري و سخت شده بايد بتواند انتظاراتي را كه طراح سازه از آن دارد ، برآورده سازد.

خلاصه اي از انتظارات فوق الذكر بشرح زير است:

ويژگيهاي مطلوب بتن تازه

بتن تازه بايد داراي خصوصيات زير باشد :

-              قابليت حمل : بتن بايد در عين رواني بصورت خميري نسبتا" سفت باشد تا ضمن حمل و نقل ، اجزاي تشكيل دهنده آن از هم جدا نشده و در يك گوشه جمع نشود .

-              قابليت ريختن : بايد بتوان بسهولت بتن را بدون اينكه انسجام آن بهم بخورد در محل مورد نظر خالي كرد.

-              قابليت جا دادن : بايد بتوان براحتي بتن را در قالب جا داد بطوري كه تمام گوشه ها و زوايا قالب ها و دور ميلگردها توسط بتن پر شود .

-              قابليت تراكم : بايد بتوان حتي المقدور هواي موجود در بتن تازه را خارج كرده و آن را متراكم نمود.

-              قابليت پرداخت : بايد بتوان براحتي سطح بتن تازه را صاف نمود ويا روي آن نقش مورد نظر را ايجاد كرد.

بديهي است كه اين قابليتها بايد در ارتباط با وسايل و تجهيزات مورد استفاده ارزيابي شوند . به عبارت ديگر بايد متناسب با امكانات و وسايلي كه براي حمل ، ريختن ، جا دادن ، تراكم و پرداخت بتن بكار گرفته مي شوند ضوابط خوبي بتن جرح و تعديل شوند . به عنوان مثال ، بتني كه براي حمل با جام بتن مناسب است ، ممكن است براي حمل با تلمبه بتن مناسب و خوب نباشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر