10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48698
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1917
  • تعداد فروش: 16

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی هفتم من مسئول هستم

دانلود طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی هفتم من مسئول هستم

0 1.9k
دانلود طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی هفتم من مسئول هستم

طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی هفتم من مسئول هستم یکی از کاملترین و برترین طرح درس های روزانه با موضوع من مسئول هستم بصورت word  در 2 صفحه که مناسب دبیران اجتماعی است

نام فایل: طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی هفتم من مسئول هستم

فرمت فایل: word

قسمتی از فایل

اقدامات قبل از تدریس

هدف کلی درس

از دانش آموزان در پایان درس انتظار می رود : با معنی مسئولیت و تکالیف فردی و اجتماعی خود آشنایی پیدا کنند و نسبت به رعایت آنها حساس شوند .

اهداف رفتاری درس

حیطه شناختی :          1- با معنی و مفهوم حقوق متقابل آشنا شوند . ( دانش )              2- مسئولیت و مسئول را تعریف کنند . ( دانش )

3- مسئولیت هایشان نسبت به خود و دیگران را بشناسند . ( درک و فهم )     4- آموزه های دینی در باره مسئولیت را بدانند . ( دانش )

5- از تکالیف خود نسبت به خداوند آگاهی پیدا کنند . ( درک و فهم )              6  - وظایف خود در برابر وحدت و استقلال میهن و امت اسلامی را بدانند. (ترکیب )          7- مسئولیت خود در حفظ محیط زندگی و محل زندگی را بشناسند . ( تجزیه و تحلیل )

8-  با مسئولیت های خود در دفاع از کشور و خون شهیدان آشنا باشند . ( ارزشیابی )

حیطه عاطفی :     1- به احقاق حق در سطوح مختلف تمایل پیدا کنند . ( دریافت )   2- از نعمات بی شمار خداوند و عظمت شگفتی چهان آفرینش قدر دانی و شکر گذاری کنند . ( ساز مان بندی ) 3- در امور مختلف و سطوح گوناگون خانواده ، مدرسه ،محله و کشور احساس مسئولیت و تعهد داشته باشند .( دریافت )

  3- به پیروی از دستورات قران کریم و الگو های رفتاری پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) در زمینه رفتار های فردی و اجتماعی علاقه مند باشند . ( ارزشگزاری )

حیطه روانی حرکتی :   1- در انجام مسئولیت های فردی ،اجتماعی و شهر وندی مهارت پیدا کنند . (اجرای مستقل)

2-نسبت به پایمال کردن حقوق دیگران واکنش نشان دهند و با زور گویان مقابله کنند .(عادی شدن )

روش تدریس

ساخت گرایی

مدل و گروه بندی

فرا گیران را در 8 گروه 4 نفری به شکل U   سازمان می دهیم .   

رسانه های کمک آموزشی

محتوای آموزشی الکترونیک تهیه شده توسط دبیر ( PowerPoint عکس اسلاید و ...)

اجرای تدریس

 

ایجاد ارتباط و انگیزه

 بیان داستان : صورتحساب * شبی فرزندم یک برگ کاغذ به من داد که با خط بچه گانه نوشته بود : صورتحساب:  مرتب کردن اتاق خوابم 500 تومان مراقبت از برادر کوچکم 1000 تومان نمره ی خوبی که امروز گرفتم 5000 تومان و...-جمع بدهی شما به من *****

لحظه ای به او نگاه کردم و سپس خود کار را برداشتم و نوشتم : بابت 9 ماه بارداری که در وجودم رشد کردی هیچ بابت تمام زحماتی که در این چند سال کشیدم هیچ و... و اگر تمام این ها را جمع بزنی خواهی دید که هزینه ی عشق واقعی من به تو هیچ . وقتی نوشته را خواند با چشمان پر از اشک گفت هیچ .

:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر