7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48266
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1450

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعيين اثر كود با ازت پائين و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهي روي اركيد

دانلود تحقیق درمورد تعيين اثر كود با ازت پائين و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهي روي اركيد

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد تعيين اثر كود با ازت پائين و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهي روي اركيد

با دانلود تحقیق در مورد تعيين اثر كود با ازت پائين و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهي روي اركيد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعيين اثر كود با ازت پائين و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهي روي اركيد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعيين اثر كود با ازت پائين و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهي روي اركيد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعيين اثر كود با ازت پائين و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهي روي اركيد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه :

اين تحقيق آغاز شد به منظور تعيين اثر كود با ازت پائين و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهي روي اركيد Moth هيبريد (phalaenopsis Tam Butterfly Blume) در اول سپتامبر (شهريورماه) گياهان در سايز گلدهي K و P و N را به ترتيب  و 44 و 100 دريافت كرده بودند از كود محلول در آب با k -p - N20 به‌آنها K و P و N به ترتيب 506 و 398 و 30 داده شده در هر دفعه آبياري يا در نوبت چهارم آبياري به آنها اين كود داده شد . در صورتيكه گياهان شاهد به دريافت كود   ادامه دادند . تيمارهاي با فسفر بالا ، عليرغم تكرار كاربردها ، هيچ اثري روي تاريخ ظهور ساقه گل دهنده (spiking) ، آنتزيز ، و يا اندازه گل نداشت . تمام گياهان تيمار شده با كود فسفر بالا گلهاي كمتري (15-19) نسبت به گياهان شاهد داشتند (24 گل).

كاربرد مداوم ازت كافي به منظور گلدهي نرمال به نظر مي رسد كه مهمتر از استفاده از كودي با ازت پايين و فسفر بالا مي باشد . در يك‌ آزمايش جداگانه با استفاده از همان نوع اركيد هيبريد ، انجام كوددهي به طور كامل در اول سپتامبر بيست و نهم سپتامبر و 27 (اكتبر يا زمانيكه ساقه هاي گلدهنده در حال ظهور هستند (يكم اكتبر) تعداد گل را كاهش داد . ( در مقابل )

طول عمر يا دوام گل تا 12 روز كاهش يافت زمانيكه كوددهي در اول سپتامبر انجام شد اندازه گل در هيچ تيمار آزمايشي تحت تاثير قرار نگرفت .

قطع كوددهي قبل از اواخر نوامبر تعداد گل را كاهش داد .

با خودداري كوددهي براي دوره هاي بيشتر برگهاي قرمز ، از دست دادن برگهاي پائين‌تر و توليد محدود برگهاي جديد اتفاق مي افتد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر