7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48051
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2442
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پروژه تهویه مطبوع

دانلود تحقیق درمورد پروژه تهویه مطبوع

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد پروژه تهویه مطبوع

با دانلود تحقیق در مورد پروژه تهویه مطبوع در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پروژه تهویه مطبوع را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پروژه تهویه مطبوع ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پروژه تهویه مطبوع

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

*                  مقدمه :

پروژه انجام شده برای یک آپارتمان چهار واحدی واقع در بلوار هنرستان، هنرستان 26، پلاک 7 میباشد که دارای چهار طبقه روی پیلوت است. چون آپارتمان در منطقه مسکونی واقع است فرض شده که آپارتمان از طرفین مجاور آپارتمانهای دیگر بوده بنابراین بارهای گرمایی وسرمایی برای دیوار های طرفین محاسبه نشده است.

 

*              محاسبات بار گرمایی:

بار گرمایی مقدار بار مورد نیاز برای گرم کردن هر اتاق در زمستان است. سرمای وارد شده به هراتاق ناشی از انتقال حرارت بین هوای اتاق و هوای بیرون از پنجره ها، دیوارها، پارتیشن، درها وهمچنین نفوذ هوا از درزها میباشد. بار گرمایی را برای هر اتاق جداگانه محاسبه نموده سپس بار گرمایی کل طبقه از مجموع بارهای گرمایی اتاق ها وهمچنین بار گرمایی کل آپارتمان از مجموع بارهای گرمایی طبقات قابل محاسبه خواهد بود.

بار انتقال حرارت مابین هوای داخل و خارج ساختمان از طریق دیوارها، درها وپنجره ها از فرمول ذیل محاسبه میشود.

Q = u.A.

که در این فرمولu  ضریب انتقال حرارت، A مساحت سطح دیوار یا پنجره برحسب ، و اختلاف درجه حرارت هوای دو طرف دیوار ویا پنجره است. در محاسبات بار گرمایی  برای دیوارهاو یا پنجره های مجاور هوای بیرون برابر 63 و برای دیوارها یا پنجره های مجاور هوای پارتیشن برابر 2/63 خواهد بود.

بار گرمایی ناشی از نفوذ هوا از فرمول زیر محاسبه میشود:

 Q = V.n.C.

در این فرمول V حجم اتاق بر حسب ، n تعداد دفعات تعویض هوا در ساعت، C ثابت معادله و برابر 0.0749*0.241 =C  و  اختلاف دمای هوای داخل وبیرون است.

در انتها برای اتاق هایی که پنجره های رو به شمال دارند 5% به عنوان ضریب اطمینان در نظر میگیریم و سپس مقدار نهایی بار اتاق ها را برای هر طبقه با هم جمع میکنیم.

محاسبات برای هر طبقه در جدول های جداگانه ای تنظیم شده اند که این جدول ها به شرح زیر است.

 

 

 

 

 

 

 

Room Number

Doors

A

0

0

1.2*3*10.76

u

1

1

1

7,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر