8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47921
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1479
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بناهاي آبي

دانلود تحقیق درمورد بناهاي آبي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد بناهاي آبي

با دانلود تحقیق در مورد بناهاي آبي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بناهاي آبي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بناهاي آبي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بناهاي آبي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:38 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

در حال حاضر این ماجولها برای حل عددی مسائلی همچون موضوعات زیر مناسب میباشند:

1.  امواج جریانات فوق بحرانی در کانالهای تنداب با عرض تنگ یا باز شونده

2. جریان از مخزن روی سرریزهای اوجی بدون و با پایه منتهی به تندابهای با شیب و عرض متغیر

3.  توزیع غلظت هوا ناشی از هواگیری جریان در تنداب سرریزها

4.  پروفیلهای غلظت هوا در جریان رویه ای آب در سرریزهای پلکانی

در نوشتار حاضر نمونه هائي از نتايج آزمونهای صحت (بكمك مقايسه با آزمونهاي تحليلي و يا اندازه‌گيري‌هاي آزمايشگاهي) و کاربرد ماجولهای نرم افزار مذکور در مسائل مرتبط با جریان میانگین عمقی با سطح آزاد دو بعدی (در مخازن سدها، سرریزها و حوضچه پرش هیدرولیکی) ارائه میگردد. لازم بذکر است که جزئیات فنی هر کدام از موارد در مقالات منتشر شده توسط نگارنده و همکاران مورد تشریح قرار گرفته است. در این نوشتار برای هر یک از موارد، پس از تشریح مسئله مدلسازی شده، به اشاره مختصر به نمونه ای از نتایج بسنده شده است. لذا جهت حفظ اختصار از ذکر توضیحات مربوط به مسئله و مدلسازی آن شامل فنون محاسباتی خاص مورد مذکور، مراحل صحت سنجی کار مدلسازی و نتایج تفصیلی بدست آمده پرهیز شده است. علاقمندان میتوانند جزئیات کامل فنون و روند صحت سنجی و شبیه سازی هر آزمون یا کاربرد را در مقاله و یا مقالات مربوط به آن مسئله دنبال نمایند. مشخصات مقاله و یا مقالات مربوط به هر مسئله تحلیل شده در پاورقی صفحه مربوط به همان مورد آورده شده است.

جريان  در کانال تقرب سرریز با توجه به شکل دیوارهای هادی جریان

در اين قسمت نتایج مدلسازی جريان از مخزن بطرف دهانه سرریز با توجه به اشکال مختلف دیوارهای هادی جریان مدلسازی میشود. اینکار برای بهینه یابی شکلی از دیوارهای هادی جریان که کمترین تاثیر سوء را بر میزان تخلیه از سرریز داشته باشد مفید میباشد. بدین ترتیب مدل عددی میتواند بعنوان گزینه ای قابل رقابت با مدل آزمایشگاهی مطرح شود. مدلسازی حاضر بوسيله حل احجام محدود معادلات آبهاي کم عمق انجام شده است. در اینکار از شیوه مرکز سلول روش جهت مند تحلیلگر ریمان (گودونوف) برای تضمین پایداری و دقت محاسبات استفاده شده است. همانگونه که از نتایج بدست آمده از تحلیل احجام محدود دو گزینه برای دیوار هادی جریان سرریز سد کارون 4 مشخص میشود ، نتایج مدل عددی (برابر شدن دبی تخلیه در سه دهانه سرریز در طرح نهائی دیوار هادی جریان) بخوبی با گزینه آزمایشگاهی رقابت مینماید [28] .

                       

طرح اولیه دیوار هادی جریان سرریز اصلی سد کارون 4               طرح نهائی دیوار هادی جریان سرریز اصلی سد کارون 4

       

جریان در مدل فیزیکی با طرح اولیه دیوار هادی                   جریان در مدل فیزیکی طرح نهائی دیوار هادی

          

مقايسه تراز سطح آب بدست آمده از مدل عددي با حل تحلیلی در زمانهای مختلف

  

مقایسه تراز سطح آب در کانال تقرب و دبی عبوری از سه دهانه سرریز محاسبه شده توسط مدل عددی برای دو طرح

 جريان در سرريز آزمایشگاهی با شیب متغیر

در اين بخش صحت نتايج مدل‌سازي جريان سرریز شونده با حل معادلات انتگرال گیری شده در عمق بر روی بستر یک تنداب با شیب متغیر مورد ارزیابی قرار گرفته است. برای این منظور از مشخصات مدل آزمایشگاهی و اندازگیریهای گزارش شده در یک مرجع معتبر استفاده شده است (Sivakumaran et al, 1983). در اين شبيه‌سازي دو مقدار دبي واحد عرض برابر با 359.9 و 1119.7 سانتیمتر مربع بر ثانيه در نظر گرفته شده اند. شكل كلي سرريز آزمایشگاهی که در یک فلوم بطول 915 cm ، عمق 65 cm و عرض 30 cm  ساخته شده در شكل زير نمايش داده شده است. جريان در اين آزمونها تركيبي از جريان‌هاي زير و فوق‌بحراني است.  اندازه شبكه بي‌ساختار در قسمت‌هاي مجاور با تغييرات شديد شيب (سرريز اوجي و انتهای كانال تندآب) ريز شده است. جريان شبيه سازي شده بخوبي از شيب بستر پيروي كرده و تطبيق خوب نتايج مدل عددي با اندازه گيريهاي انجام شده بر روي مدل آزمایشگاهی  از توان مدل در شبيه‌سازي تركيب جريان‌هاي زير و فوق‌بحراني در كانال‌هاي با شیب تند و متغیر را بنمايش ميگذارد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر