7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47693
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1687

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سينتيك و سينماتيك سه بعدي

دانلود تحقیق درمورد سينتيك و سينماتيك سه بعدي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد سينتيك و سينماتيك سه بعدي

با دانلود تحقیق در مورد سينتيك و سينماتيك سه بعدي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سينتيك و سينماتيك سه بعدي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سينتيك و سينماتيك سه بعدي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سينتيك و سينماتيك سه بعدي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

در 15 سال گذشته ، پيشرفت هاي تجاري عمده اي در نرم افزارها و سخت افزارهاي سه بعدي بوجود آمده است.

 

با صرفنظر از اينكه از چه سيستمي استفاده مي شود، مرحله جمع آوري داده ها، يك فايل از مختصات طول و عرض و ارتفاع ماركرها در هر زمان است. اين مختصات در سيستم مرجع عمومي GRS .

هدف از اين فصل اين است تا مرحله‌هايي كه اين داده هاي مختصاتي تبديل به محورهاي آناتومي اجزا بدن مي شوند را مرور كنيم بطوريكه يك آناليز سينماتيكي بتواند در يك روش مشابه انجام داده شود .

 

7.1- سيستم هاي محور

چندين سيستم مرجع محور وجود دارند كه بايد در مجموع با GRS ، كه قبلا در بالا معرفي شد نشان داده شوند . ماركرهايي كه روي هر يك از قسمت ها قرار داده مي شوند ، يك سيستم محور ماركر بوجود مي اورند كه يك سيستم مرجع موضعي ، LRS ، براي هر جزء است. يك LRS ثانويه ، يك سيستم محور است كه محورهاي اصلي هر يك از اعضا را نشان مي دهد به علت استفاده از نشانه هاي خاص آناتوميكي اسكلتي در اين روش به منظور تعريف محورها ، اين سيستم به عنوان سيستم مختصات آناتوميكي ناميده شده است.

 

7.1.1- سيستم مرجع عمومي

به منظور راحتي بر جهت محورهاي GRS تاكيد خواهيم كرد: x جهت جلو و عقب است ، y محور عمودي (گرانشي) است و z محور چپ و راست (افقي/مياني) است . بنابراين صفحه xz صفحه افقي است و با توجه به تعريف متعامد با محور عمودي است . جهت محورهاي GRS با اين محورها در صفحه نيرو يكسان است .

براي اينكه مطمئن شويم كه اين چنين است ، يك سيستم درجه بندي فضايي ( يك فرم فضايي صلب يا يك محور مكانيكي صلب سه بعدي ) بوسيله ماركرها اندازه گيري مي شود و روي يكي از صفحات نيرو قرار مي گيرد و در طول محور x، zسكوي نيرو رديف مي شود.

موقعيت هر يك از ماركرها نسبت به مبدا صفحه نيرو مشخص مي شود و به كامپيوتر داده داده مي شود. مبدا هر يك از سكوهاي اضافي بوسيله يك دو خم z، x سكوي اولي ثبت مي شود.

يك دو خم اضافي در جهتy ضروري خواهد شد اگر آن سكوي اضافي در يك ارتفاع متفاوت از اولي بود ( بواسطه يك آناليز بيومكانيكي پلكان يا گردش پلكان ضروري خواهد بود) . تعداد زيادي از آزمايشگاه ها يك نظم ثابت از دوربين ها دارند ، بنابراين هيج نيازي به كاليبره كردن GRS در هر روز نيست.

در آزمايشگاههاي بزرگ كلينيكي و همينطور سيستمي كه در فصل قبل توضيح داده شد نيز اين چنين است. ( نمودار 2.12 را ببينيد .) در تعداد زيادي از موقعيت هاي پژوهش دوربين ها بازچيده مي شوند تا به بهترين روش حركت جديد را ضبط كنند.

 بنابراين به درجه بندي جديد GRS نياز دارد. وقتيكه درجه بندي كامل شد دوربين ها نمي توانند حركت داده شوند و توجه بيشتري بايد شود تا مطمئن شويم آنها بطور تصادفي جابجا نشده باشند.

 

7.1.2- سيستم مرجع موضعي يا دوران محورها

دانشجويان به چندين بخش در فصل6 ارجاع داده مي شوند و از آنها خواسته مي شود دوباره بخش 6.2.6 تا انتهاي 6.2.7.2 را ببينند. اين بخش ها جابجايي سيستم هاي مرجع و بردارهاي سرعت براي سيستم هاي دو بعدي و سه بعدي را دربرمي گيرند. نمادهايي كه در اين بخش ها معرفي شده اند در اين فصل توضيح داده مي شوند.

در هر عضو سيستم محور آناتمي با مبدا آن در مركز جرم عضو (COM) تنظيم مي شود و معمولا محور y اصلي آن در امتداد محور طولي عضو يا موقعيت اعضا مانند لگن خاصره در طول يك خط ، بوسيله ماركرهاي اختصاصي اسكلتي از قبيل PSIS وASIS معيين مي شود.

سيستم هاي محوري موضعي ديگري روي آن عضو كه يك مجموعه از ماركرهاي سطحي را استفاده ميكند، شكل داده مي شود.

يك مجموع از دو تبديل ضروري است تا از GRS به سيستم محور ماركر و از آن ماركر به سيستم محور آناتمي بدست آيند. نمودار 7.1 نشان مي دهد كه چگونه يكي از اين دوران ها انجام مي شود . سيستم محور x,y,z نياز دارد تا نسبت به سيستمي كه بوسيله  مشخص شده است، دوران كند.

تعداد زيادي توالي دوران ممكن است اما در اينجا ما از توالي متداولx-y-z crdan استفاده مي كنيم كه اين بدين معني است كه ما ابتدا پيرامون محور x و دوم پيرامون محور y جديد و در نهايت پيرامون محور z جديد دوران مي كنيم.

اولين دوران پيرامون محور x است ت  بدست آيد. چون ما پيرامون محور x دوران كرده ايم ، x تغيير نخواهد كرد و  در حالي كه محور y به y' تغيير مي كند و محور zبه z' تغيير مي كند.

دوران دوم  پيرامون محور  جديد است تا  بدست آيد. چون اين دوران پيرامون محور بوده است  

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر