8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47394
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1667
  • تعداد فروش: 11

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد درآمد های دولت

دانلود تحقیق درمورد درآمد های دولت

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد درآمد های دولت

با دانلود تحقیق در مورد درآمد های دولت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق درآمد های دولت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق درآمد های دولت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد درآمد های دولت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

بهار 86

l     درآمد مهمترین بخش از دریافتی های دولت در استان ها می باشد.

دریافتی های دولت شامل بخش های زیر می باشد :

1- درآمد

 2-  فروش و واگذاری دارایی های سرمایه ای(مانند فروش نفت و معادن)

3- واگذاری دارایی های مالی (مانند استقراض)

درآمدهاي دولت: آن بخش از داد و ستدهاي بخش دولتي است كه ارزش خالص را افزيش مي‌دهد و عبارتست از کليه درآمدهاي مالياتي و غير مالياتي دولت است.

     واگذاري دارايي هاي سرمايه اي: درآمدهاي ناشي از فروش کليه دارايي هاي فيزيکي که سرمايه ملي کشور و دولت محسوب مي گردد، است. اعم از زمين، معادن، ماشين آلات و کليه دارايي هاي منقول و غيرمنقول دولت مي باشد.

واگذاري دارايي هاي مالي: درآمدهاي ناشي از فروش کليه دارايي هاي مالي که سرمايه ملي کشور و دولت محسوب مي گردند، مي باشد.

درآمدهای دولت به درآمدهای عمومی و درآمدهای اختصاصی طبقه بندی می شود.

1-                درآمدهاي عمومي دولت: طبق تعريف ماده 10 قانون محاسبات عمومي، درآمدي است که به موجب قانون وصول و به خزانه دولت واريز ميشود.

 

2-                درآمدهاي اختصاصي: طبق تعريف ماده 10 قانون محاسبات عمومي، درآمدي است که به موجب قانون وصول و به خزانه دولت واريز شده و به مصرف همان دستگاه مي رسد.

ماده 10 : درآمد عمومی عبارت است از درآمدهای وزارتخانه ها و موسسات دولتی و مالیات و سود سهام شرکت های دولتی و درآمد حاصل از انحصارات و مالکیت و سایر درآمدهایی که در قانون بودجه کل کشور تحت عنوان درآمد عمومی منظور می شود.

همچنین درآمدهای دولت به درآمدهای ملی و استانی طبقه بندی می شود.

3-                درآمدهاي ملی: درآمدی است که مدیریت پیش بینی و وصول و هزینه آن بعهده دولت مرکزی است و مستقیماً توسط دستگاه های اجرایی مربوطه وصول و به خزانه کشور واریز می گردد.

 

4-                درآمدهاي استانی: درآمدی است که مدیریت پیش بینی و وصول آن بعهده استان و شورای برنامه ریزی و توسعه استان است و توسط دستگاه های اجرایی مربوطه در استان ها وصول و به خزانه معین استان واریز می گردد. در قالب نظام درآمد- هزینه استان ها اجازه دارند نسبتی از درآمدهای استانی پیش بینی شده را در قالب اعتبارات هزینه ای با عمرانی استان خود پیش بینی و هزینه کنند.(ماده 78 قانون برنامه چهارم)

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر