7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47244
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2127
  • تعداد فروش: 7

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اصول سرپرستي كارگاه

دانلود تحقیق درمورد اصول سرپرستي كارگاه

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد اصول سرپرستي كارگاه

با دانلود تحقیق در مورد اصول سرپرستي كارگاه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اصول سرپرستي كارگاه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اصول سرپرستي كارگاه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اصول سرپرستي كارگاه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

همانگونه كه از نام درس برمي‌آيد، در مورد سرپرستي كارگاه صحبت مي‌نمايد. سوال كه پيش مي‌آيد، در وهله اول، اين است كه كارگاه كجاست؟

بر اساس شرايط عمومي پيمان كه متداول‌ترين سند كاري مي‌باشد، كارگاه محل يا محل‌هايي است كه عمليات موضوع در آن اجرا مي‌شود. به منظور اجراي پيمان با اجازه كارفرما از آن استفاده مي‌شود.

كارگاه‌ها يا كارخانه‌هاي توليدي خارج از محل‌ها و زمين‌هاي تحويلي كارفرما كه به منظور ساخت قطعاتي كه در كار نصب خواهد شد، مورد استفاده قرار مي‌گيرد، جزو كارگاه قرار نخواهد گرفت. توجه به اين موضوع ضروري است كه شرايط ضروري پيمان، سندي است حقوقي. بنابراين با خارج از مشمول نبودن كارگاه از محل‌هايي كه زمين كارگاه نمي‌باشد، قصد از رفع مسئوليت كارفرما دارد، وگرنه ساير زمين‌هاي تحويلي نيز از نظر فني كارگاه به حساب نمي‌آيد.

در تعريف فوق به عمليات موضوع نيز اشاره شده است.

منظور از عمليات، همان كار مي‌باشد كه مطابق شرايط عمومي پيمان، عبارت است از مجموعه‌اي شامل: خدمات يا اقدامات مورد نياز براي آغاز كردن و انجام و پايان عمليات موضوع پيمان و شامل كارهاي دائمي است كه باقي خواهد ماند و به عنوان موضوع پيمان تحويل كارفرما مي‌شود. همچنين كارهايي موقتي كه به منظور اجرا و نگهداري موضوع پيمان قرار مي‌گيرد و اعمال مي‌شود.

در تعريف فوق توجه به اين نكته ضروري است كه نه تنها كارهاي اصلي مثل ساخت و ساز اصلي كه كارهاي مقدماتي يا كارهايي كه منجر به رسيدن به هدف اصلي كه ساخت موضوع پيمان مي‌باشد، نيز جزو عمليات كارگاهي به حساب مي‌آيند.

موضوع تخصص و تجربه رئيس كارگاه با توجه به شرايط مختلف مي‌تواند تعاريف مختلفي داشته باشد:

الف) محل جغرافيايي: اين موضوع شامل شرايط اقليمي و دوري و نزديكي نسبت به امكانات زندگي معمولي مي‌باشد.

ب) تخصص و تجربه: منظور از تخصص تجربه، تجربه‌اي است كه در تعريف سرپرست كارگاه آمده است كه وابسته به سنوات كاري مهندس مي‌باشد.

ج) حقوق و دستمزد: افزايش حقوق و دستمزد وابستگي كامل به تخصص و تجربه و همچنين شرايط جغرافيايي دارد. براي درك بهتر موضوع به نمودار زير توجه شود:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر