10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47059
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1677

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي بيشتر با SWIFT

دانلود تحقیق درمورد آشنايي بيشتر با SWIFT

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي بيشتر با SWIFT

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي بيشتر با SWIFT در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي بيشتر با SWIFT را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي بيشتر با SWIFT ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي بيشتر با SWIFT

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:88 صفحه

قسمتی از فایل:

پ-2  

 1-2-1 مقدمه

در بخشهاي پيشين با مفاهيم گوناگوني از تجارت الكترونيكي آشنا شديم. در اين قسمت با يك كاربرد وسيع شيوه از معاملات تجاري بيشتر آشنا مي شويم. بي شك معاملات تجاري در سطح بين المللي و داخلي مستلزم رد و بدل شدن سريع و مطلوب مبادلات پولي و بانكي مي باشد.

امروزه در تجارب جهاني استفاده از شبكه هاي الكترونيكي براي انجام دادن اين تبادلات رواج فراوان دارد از مؤثرترين و فراگيرترين اين شبكه ها، شبكه SWIFT مي باشند. SWIFT مخفف عبارت زير (Society for Financial Telecommunication Worldwide Interbank) است. اين شبكه تبادلات بانكي را تحت نظام EC انجام درآورده و داراي ويژگيها و محاسن گوناگوني مي باشد. استفاده از شبكه SWIFT در مؤسسات بانكي و مالي در اكثر كشورهاي جهان رواج گسترده اي دارد. در ادامه اين قسمت به شرح مبسوطي از اجزاي مختلف SWIFT مي پردازيم.

 

پ-2-2 تاريخچه

بعد از پايان جنگ جهاني دوم، براي جارت، اقتصاد جهان سرفصل جديدي گشوده شد. كشورها بعد از جنگ براي بازسازي خسارت هاي جنگ تلاش جدي را آغاز نموده و چرخ توليد و تجارت با سرعت زيادي به حركت درآمد. به تناسب افزايش داد و سندهاي تجاري، حجم پرداختهاي پولي و مبادلات مالي اين كشورها سير صعودي پيدا كرد. در اوايل دهه 60 ميلادي حدود 60 بانك بزرگ از كشورهاي اروپاييي و آمريكايي كه سهم بيشتري از تجارت جهاني را دارا بودند، تصميم گرفتند براي كاهش هزينه هاي داد و ستدهاي مالي و رد و بدل كردن اطلاعات بانك چاره انديشي كرده و مبادلات بين بانكي را به نحوي در سايه پيامهاي الكترونيكي استاندارد، مكانيزه كنند. لذا در دسامبر سال 1967 هفت بانك برجسته كشورهاي آمريكا، انگلستان، فرانسه، سوئيس، اتريش، هلند و دانمارك تحقيقات را در اين زمينه آغاز نموده و نتيجه تحقيقات خود را در ماه مي سال 1972 انتشار دادند كه با پذيرفته شدن اين نتايج در ماه مي سال 1973 مؤسسه SWIFT با عضويت 239 بانك از 15 كشور جهان در بروكسل تاسيس گرديد. شايان ذكر است هزينه هاي مطالعات مذكور توسط 73 بانك اروپايي و آمريكايي در سال 1971 تقبل گرديده بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر