7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46728
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1676

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاثیرات فرا صوت روی استخراج مایع – مایع

دانلود تحقیق درمورد تاثیرات فرا صوت روی استخراج مایع – مایع

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تاثیرات فرا صوت روی استخراج مایع – مایع

با دانلود تحقیق در مورد تاثیرات فرا صوت روی استخراج مایع – مایع در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاثیرات فرا صوت روی استخراج مایع – مایع را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاثیرات فرا صوت روی استخراج مایع – مایع ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاثیرات فرا صوت روی استخراج مایع – مایع

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه

مرور تاثیرات فرا صوت (US ) روی استخراج مایع مایع اینجا ارائه می شود . پدیده بوجود آمده بواسطه US ، مخصوصا خلاء زایی ، به شیوه های مختلف روی انتقال جمعی بین دو مایع مخلوط نشدنی تاثیر می گذارد . ماهیت حالتهای دهنده و گیرنده و حضور یک واکنش شیمیایی بطور چشمگیری انتقال جمعی را تحت تاثیر قرار می دهد . روشهای گسسته و پیوسته برای توسعه استخراج مایع مایع با کمک فرا صوت و نیز مزایا و محدودیت های آنها به عنوان یک عملکرد سیستم تحت بررسی مورد بحث واقع می شوند . به منظور ایجاد سیستم های مایع مایع که بتواند بواسطه عملکرد این نوع انرژی مفید باشند ، تحقیق کاملی نیاز است .

فهرست

1-مقدمه

2- متغیرهای تاثیر گزارنده بر استخراج مایع مایع با کمک فرا صوت

3- روشهای گسسته استخراج مایع مایع با کمک فرا صوت

4- روش های پیوسته مایع مایع با کمک فرا صوت

1 . 4 . استخراج مایع مایع با کمک فرا صوت با کنترل یک هم کنشگر

2 . 4 . استخراج مایع مایع با کمک فرا صوت با کنترل متعاقب دو هم کنشگر

1 . 2 . 4 کنترل دو هم کنشگر و انتقال از فاز مایع به آلی

2 . 2 .4 کنترل دو هم کنشگر و انتقال از فاز آلی به مایع

5- نتایج

متشکرات

مراجع

1- مقدمه

کمک فرا صوت معمولا یک جایگاه کاملا رایج در شیمی تحلیلی می شود ، که از این انرژی برای اهداف گوناگون در ارتباط با آماده سازی نمونه ( SP ) ، اما با تناوب خیلی متمایز و نابرابر، استفاده می کند . بنابراین شستن به روش های دسته ای و پیوسته ، واهشتگی های شدید و ملایم اقداماتی هستند که فرا صوت ( US ) مورد استفاده قرار داده است ؛ افشانه کردن به عنوان یک مرحله پیشین برای کشف و ردیابی اتم ، دهه ها به طور موفقیت آمیزی به واسطه فرا صوت کمک شده است . در مقابل واکنشهای تحلیلی مثل اکسایش کاهش ، تشکیل مجموعه ، هیدولیز یا واکنشهای کاتالیز شده با آنزیم ، علیرغم نتایج امیدوار کننده به دست آمده خیلی کم به واسطه این انرژی کمک شده اند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر