7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46652
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1662

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بازنگري تحقيق خميرسازي بيوشيمايي و بيومكانيكي

دانلود تحقیق درمورد بازنگري تحقيق خميرسازي بيوشيمايي و بيومكانيكي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بازنگري تحقيق خميرسازي بيوشيمايي و بيومكانيكي

با دانلود تحقیق در مورد بازنگري تحقيق خميرسازي بيوشيمايي و بيومكانيكي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بازنگري تحقيق خميرسازي بيوشيمايي و بيومكانيكي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بازنگري تحقيق خميرسازي بيوشيمايي و بيومكانيكي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بازنگري تحقيق خميرسازي بيوشيمايي و بيومكانيكي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

عمليات قارچي روي تراشه‌هاي چوب قبل از خميرسازي مكانيكي موجب ذخيره انرژي برق و بهبود خواص استحكام كاغذ و كاهش محتواي pitchآن مي‌شود عمليات قارچي برروي گياهاني غير جوبي مفيد است و  pitch آن را كاهش مي‌دهد و از سولفيت، ارگانوسولو و تجزيه توليد خمير كاغذ استفاده مي‌گردد. نتايج مقدماتي با خمير كاغذ يبوكر افت اميدوار كننده است ولي يك ارزيابي عميق لازم مي‌باشد نتايج آزمايشات تراشه چوب اخيراً در آزمايشگاه محصولات جنگلي در مقايسه با موارد بدست آمده توسط بيوراكتورهاي مقياس آزمايشگاه جالب بودند اقتصاد فرآيند جالب هستند و فرآيند با خمير كاغذ موجود و كارخانجات مربوط با مقدار تغييرات انطباق دارد. صنعت خمير كاغذ از روش‌هاي خميرسازي شيميايي با تركيبي از اينها براي توليد خميرهاي داراي ويژگي‌هاي مطلوب استفاده مي‌كنند خميرسازي مكانيكي شامل استفاده از نيروي مكانيكي براي جداكردن الياف چوب است. فرآيندهاي مكانيكي توليد بالا مي‌باشند( تا 95%) و كاغذ داراي قابليت چاپ عالي مي‌باشد. اين فرآيندها براساس روش مصرف انرژي الكتريكي هستند و كاغذ داراي استحكام كمتر محتواي pitch بالاتر و سرعت برگشت رنگ بالا( زردشدن كاغذ) در مقايسه با فرآيندهاي شيميايي مي‌باشدخميرسازي شيميايي شامل استفاده از مواد شيميايي براي تجزيه ليگنين ديواره‌هاي سلول جوب و انتشار الياف پرسلولز است. فرآيندهاي خميرسازي شيمايي خميرهاي داراي استحكام بالاتر را توليد مي‌نمايد ولي اين فرآيندها توليد كمي دارند40 تا 50 % و خيلي پرهزينه مي‌باشند. بيوپايپ كردن عمليات برروي مواد ليگنوسلولزي با قارچ‌هاي تجزيه كننده ليگنين قبل از خميرسازي داراي پتانسيل براي غلبه‌كردن بر بعضي از مشكلات همراه با روشهاي خميرسازي شيميايي و مكانيكي مي‌باشد متن زير به شرح و تحقيق خميرسازي بيوشيمايي و بيومكانيكي و يافته‌هاي اصلي مي‌پردازد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر