9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46032
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2155

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد واكسن‌هاي نو تركيب در درمان سرطان‌هاي معده‌اي و روده‌اي

دانلود تحقیق درمورد واكسن‌هاي نو تركيب در درمان سرطان‌هاي معده‌اي و روده‌اي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد واكسن‌هاي نو تركيب در درمان سرطان‌هاي معده‌اي و روده‌اي

با دانلود تحقیق در مورد واكسن‌هاي نو تركيب در درمان سرطان‌هاي معده‌اي و روده‌اي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق واكسن‌هاي نو تركيب در درمان سرطان‌هاي معده‌اي و روده‌اي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق واكسن‌هاي نو تركيب در درمان سرطان‌هاي معده‌اي و روده‌اي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد واكسن‌هاي نو تركيب در درمان سرطان‌هاي معده‌اي و روده‌اي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:40 صفحه

قسمتی از فایل:

واكسن‌هاي نو تركيب در درمان سرطان‌هاي معده‌اي و روده‌اي

پيشرفت‌هاي بدست آمده از علوم ايدئولوژي و بيولوژي ملكولي در چند دهه گذشته، دانشمندان را خوش بين نموده است كه سياست‌هاي حاكم بر مقررات ايدئولوژي ممكن است در بيماراني كه مبتلا به امراض سرطاني باشند مفيد واقع شوند. پيشرفت‌هاي كليدي كه در اين زمينه سوي داده است عبارتند از: 1- شناسايي نقش بحراني سلول antigen – presenting و درك بيشتر فرآيندهاي كاري آنتي ژ‌ن‌ها و عملكرد هر يك از آنها شامل تعاملات ملكولي فيمابين ملكولهاي HLA و اپيتوپ‌هاي آنتي ژنتيك در سلول antigen – processing و گيرنده‌هاي روي سلول T و 2- نقش ملكولهاي Co stimulatory مانند B7.1 و LFA-3 , ICAM در برقراري و نگهداري يك پاسخ ايمن. بعلاوه، روش‌هاي جديد به ما اين اجازه را مي‌دهد تا فاكتورهاي تعيين كننده آنتي ژنتيك و ايدئولوژيك بيش از پيش شناخته شوند. آنتي ژن Carcinoembryonic يا CEA در سرطان‌هاي معده‌اي روده‌اي، شش و سينه‌ها به وفور يافت مي‌شوند. در تحقيقات كلينيكي دستورالعمل‌ها و پروتكل‌هايي تهيه شده است كه بواسطه آن استفاده از ولكتورهاي ويروسي مي‌توان بيماران را نسبت به CEA بدون عوارضي چون پديده خود ايمني، مقاوم نمود. از طريق تركيب ولكتورهاي ويروس شامل ‌MUC -1 و يا CEA به اضافه ملكولهاي Costimulatory در يك رژيم غذايي، ملاحظه خواهد شد كه اين مداخله‌ها نه تنها مي‌تواند تغييري در عملكرد ايمني بدن داشته باشد بلكه به طور بالقوه مي‌تواند باعث بهبودي در بيماري كه تحت مراقبت‌هاي باليني قرار دارند نيز بشود. فاز III مطالعات جهت اجراي تست فرضيه در دست اقلام مي‌باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر