6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45976
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1484

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كليدها

دانلود تحقیق درمورد كليدها

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد كليدها

با دانلود تحقیق در مورد كليدها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كليدها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كليدها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كليدها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

كليدهاي محدود كننده كليد محدود كننده كه كانالي ميگرو سويچ نيز ناميده مي شود كليدي است كه براي قطع و وصل يك حركت خطي يا وراني و يا تعويض جهت دوران يك متحرك بكار مي رود اي كليد اهرمي دارد كه وقتي دسته متحرك در آن برخورد مي كند كنتاكتي را قطع مي نمايد. كنتاكت مزبور خود عامل و زماني است براي ماشيني كه هدف كنترل آنست. چنانچه از اسم اين كليد بر مي آيد. كليد ياد شده براي محدود كردن حركت متحركها بكار مي رود. مثلاً در يك جرثقيل سقفي كه در چهار جهت حركت مي كند. وقتي قسمت متحرك به انتهاي هر قسمت از مسير خود مي رسد. يك كليد محدود كننده مدار رفت را از كار انداخته و مدار برگشت ها مهيا مي سازد در شكل زير چند نمونه از اين كليدها آمده است. مطلب مهمي كه در كاربرد اين كليدها بايد مدنظر قرار گيرد. وضعيت كنتاكتها در موقع وارد آمدن نيرو به اهرم آنهاست. بعضي از اين كنتاكت ها بسته بوده و با فرمان اهرم باز مي‌شود.

ساختمان قسمت هاي روشن و خاموش آنقدر ساده است كه تشريح آن ضرورتي ندارد اين شتي ها كنتاكتي دارند كه در زير آن فنري تعبيه شده و توسط اهرمي كه با دست فشار داده مي شود كنتاكت عمل مي‌كند اعمال فشار كنتاكت بسته باشد آنرا خاموش stop مي نامند، شتي خاموش كه گاهي علامت روش O و ن يز با رنگ قرمز و مشخص مي كنند. اگر در وضعيت عادي بدون اعمال فشار كنتاكت باز باشد. آن ماشين start مي نامند، كه آن را با علامت I يا رنگ مشكي نمايش مي‌دهند.

شتي هايي كه هر دو عمل را با هم انجام مي دهند، دوبل مي‌نامند.

برمتال نيز مانند كنتاكتور از دو قسمت فرمان قدرت تشكيل شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر