6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45887
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2409
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد روش نگارش يك رزومه

دانلود تحقیق درمورد روش نگارش يك رزومه

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد روش نگارش يك رزومه

با دانلود تحقیق در مورد روش نگارش يك رزومه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روش نگارش يك رزومه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روش نگارش يك رزومه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روش نگارش يك رزومه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:در رزومه معمولاً بايد تعريف کامل و مشخصي از خودتــــان بدهيد و اين يکي از مهمترين مسائل در شناسنامه کـاري شماست.
رزومه يک خلاصه ي دو يا سه صفحه اي از شما و مهارتها، دستاوردها، تجارب کاري و تحصيلاتتان است که هـــدف آن جلب نظر صاحب کار آينده تان است.
رزومـه هـم مثل خود زندگي است. دچار تغييرات و تحولات زياد مي شـود. بايد مداوماً به روز شود و اطلاعات جديد به آن اضافه شود. اگر مي خواهيد براي چند شغل در صنعت هاي مختلف تـقـاضـاي کـار دهـيـد، بـهتر است رزومه هاي مختلف درست کنيد که در هر کدام به مـهارت هــاي خاص شما در رابطه به آن صنعت اشاره شده باشد. هدف اين مقاله اين است که شما را با نکات مهمي در زمينه ي تدوين يک رزومه ي خوب آشنا کنيم.

تاثير اول
هروقت که مي خواهيم يک رزومه درست کنيم، بايد خودمان را جاي استخدام کننده و کارفرمايي بگذاريم که رزومه ها را بررسي مي کند. او بايد از ميان چندين رزومه، آن که از همه مناسب تر است را انتخاب کند.
شما بايد کاري کنيد که ابتدا آنها از رزومه ي شما خوششان بيايد و بعد هم همه ي مطالب درج شده در رزومه را به آنها ثابت کنيد.

متن رزومه
بايد سعي شود که متن رزومه هر چه خلاصه تر باشد. فقط کافي است در آن خلاصه ي کوتاهي از خودتان بدهيد، که نبايد بيشتر از يک صفحه باشد. اطلاعات نبايد به هيچ وجه در رزومه تکرار شوند. اين صفحه بايد حداکثر از سه پاراگراف به شکل زير تشکيل شده باشد:
پاراگراف اول: نبايد بيش از دو يا سه جمله باشد. در آن مقدمه ي کوتاهي در مورد خودتان و اهداف کاريتان مي دهيد. همچنين مي بايست در مورد طريقه ي اطلاع يافتن شما از آن شرکت توضيحي بدهيد، چه روزنامه باشد يا آشنايي در همان شرکت.
پاراگراف دوم: در اين پاراگراف بايد اطلاعات مربوطه در مورد ميزان تحصيلات، مهارتهاي تخصصي و توانايي هايتان که براي شرکت مورد نظر مفيد خواهد بود را ارائه دهيد.
پاراگراف سوم: اين پاراگراف آخر بايد اطلاعات شخصي شما را به کارفرما ارائه دهد که در صورت نياز بتوانند با شما تماس بگيرند. حتماً اسم، شماره ي تماس، ايميل و شماره ي فکستان را ذکر کنيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر