6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45831
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1630

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حسابرسي مالي

دانلود تحقیق درمورد حسابرسي مالي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد حسابرسي مالي

با دانلود تحقیق در مورد حسابرسي مالي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حسابرسي مالي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حسابرسي مالي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حسابرسي مالي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

1.    هدف:

اداره سرحسابرس كل بايد از طريق حسابري ،‌نظارت و راهنمايي مطمئن شود كه درآمدهاي كشور به همان صورتي كه برنامه ريزي شد،‌پرداخت مي شوند و اينكه منابع كشور و اموال در وضعيت مالي دقيقي استفاده و اداره مي شوند و بر طبق تصميمات و اهداف مورد نظر انجام مي گيرند. هدف حسابرسي هاي مالي كسب اطلاعات مربوط در مورد حسابهاي حكومت مركزي و معاملات و تصميمات مربوط به مقرري ها مي باشد كه برطبق اين اطلاعات حسابرسان قادر به ارائه نظر مطمئن و منطقي در مورد اين امر مي شوند كه آيا حساب ها را مي توان تضمين كرد و آيا صورت بندي ها پذيرفته شده هستند يا خير.

هدف حسابرسي مالي و محتوي حسابرسي عبارتند از: با حسابرس ها،‌اداره سر حسابرسي كل بررسي خواهد كرد كه آيا صورت حسابهاي مالي،‌تصوير درست و صحيحي از فعاليت مالي ارائه ميدهند يا خير كه شامل موارد زير است:

a)    تاييد اينكه صورتحساب هاي مالي بدون خطا و از قلم افتادگي هستند.

b)   تاييد اينكه آيا معاملات در صورتحسابهاي مالي، تصميمات و اهداف سازمان و آئين نامه هاي مرسوم را منعكس مي سازند و اينكه آيا آنها با توجه به هنجارها و استانداردها براي مديريت مالي در حكومت مركزي قابل قبول هستند يا خير.

در زير دوتا از اهداف حسابرسي را بيان مي كنيم:

هدف حسابرسي هاي مالي اين است كه حسابرسان را قادر به ارائه نظر تضمين معقول در مورد اين امر بسازد كه آيا صورتحساب هاي مالي و اطلاعات مالي ديگر كامل ، دقيق و قابل اعتماد هستند يا خير. و هدف از پذيرش اين است كه حسابرسان را قادر به ارائه نظر معقول در مورد اين امر بسازد كه آيا پذيرش هاي موسسات  مستقل يا وزارتخانه در مورد حساب ها مبتني بر موارد زير هستند يا خير:

-         مطابق با قطعنامه هاي بودجه اي و اهداف آنها هستند يا خير.

-         مطابق آئين نامه هاي مرسوم مي باشند يا خير.

-         با توجه به هنجارها و استانداردهاي مديريت مالي در حكومت مركزي، قابل پذيرش هستند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر