8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45691
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1762

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مظهر صلح ، سلامتی و آرامش

دانلود تحقیق درمورد مظهر صلح ، سلامتی و آرامش

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد مظهر صلح ، سلامتی و آرامش

با دانلود تحقیق در مورد مظهر صلح ، سلامتی و آرامش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مظهر صلح ، سلامتی و آرامش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مظهر صلح ، سلامتی و آرامش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مظهر صلح ، سلامتی و آرامش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

در شب تولد مسیح، فرشتگان آسمان چنین سرودند:

"خداوند را در آسمانها جلال باد و بر زمین، در میان مردمی که خدا را خشنود میسازند، آرامش و صفا برقرار باد" لوقا 2: 14

آیا تا به حال در این فکر بوده ایم که این آرامش ( سلامتی) چگونه برقرار میماند؟

آرامشی که فرشتگان مژده آن را 2005 سال پیش به چوپانان دادند، امروز بوسیله انیجل به گوش همه میرسد. ولی تنها مردمی از آن بهره میگیرند که با طرز زندگی روزانه خود، خدا را خشنود میسازند! بنابراین داشتن چنین آرامشی بستگی به خشنودی ( رضامندی) خدا از ما دارد که در حقیقت، آن از خود خدا که منبع این آرامش است سرچشمه میگیرد و به ما میرسد! چگونه؟

حتمأ به یاد  داریم که در بچگی هروقت مطابق میل پدر و مادرمان رفتار میکردیم، آنان با لبخند توأم با محبت ما را تشویق میکردند که موجب شادی و آرامش خاطر ما میشد که در حقیقت آن آرامش انعکاس رضایت خاطر و لبخند آنان در ما بود! این امر در رابطه خدا با ما که فرزندان او در مسیح گشته ایم! نیز صدق می کند. بویژه وقتی که مژده نجات مسیح را به کسی میدهیم و یا نیازمندی را درنام او دستگیری می نماییم، لبخند آسمانی او را در روحمان احساس میکنیم  و قلبمان آز آرامش او لبریز میگیرد!

کاش در این روزها که عید میلاد خداوندمان عیسی مسیح را جشن میگیریم، به این نوع آرامش که مژده آن را بهمراه مژده تولد مسیح به دنیا اعلام شد بیاندیشیم و بیاری روح خدا، همواره با طرز زندگی خود! او را از خود خشنود سازیم تا دائمأ احساس رضایت خاطر او از ما دلهای ما آرامش بخشد، آرامش بخشد، آرامشی که مسیح با تولد خود بهمراه آورد و قبل از برگشتن به آسمان آن را به ما هدیه داد و فرمود " من هدیه ای نزد شما میگذارم ولی میروم، این هدیه آرامش فکر و دل است، آرامشی که من به شما میدهم، مانند آرامشهای دنیا بی دوام و زود گذار نیست، پس آسوده خاطر باشید! نترسید! (یوحنا14: 27)

 


 
آیات مربوطهاشعیا باب ۹ آیۀ ۶،  رومیان باب ۵ آیات ۱۰-۱۱، کولسیان باب ۳ آیۀ ۱۵، انجیل لوقا باب ۲ آیات ۱۴-۱۳، انجیل متی باب ۱۱ آیات ۳۰-۲۸ ،  اعمال رسولان باب ۱۲ آیۀ ۶

مقدمه : در کتاب اشعیا باب ۹ آیه ۶ می‌فرمایدزیرا که برای ما ولدی زاییده و پسری به ما بخشیده شد و سلطنت بر دوش او خواهد بود و اسم او عحیب و مشیر و خدای قدیر و پدر سرمدی و سرور سلامتی خوانده خواهد شد.  در زمان روم باستان در شهر کوچکی در استان جلیل در فلسطین شخصی بود که کلام او و کارهای او فکر و توجه همه را به خود جلب کرد. ودرسن ۳۰ سالگی  ۳سال به شهرها و دهکده‌های مختلف مسافرت کرد.هرجائی که او قدم می‌گذاشت صلح و سلامتی و آرامش را به آنجا می‌برد. دردهای مردم را شفا می‌داد . ولی بعد از۳ سال با فشارمقامهای مذهبی آن زمان به دستور مقامهای سیاسی مصلوب شد . اما بعد ازسه روز قیام کرد. تنها او سرور صلح و سلامتی و آرامش است . او کسی جز عیسی مسیح نیست . سه چیزی که در دنیای امروز کمیاب است . مردم در پی به دست آوردن آن هستند . تمام اکتشافات ، تحقیقات علمی ، قانونهای جدید ی که مردم وضع می‌کنند، همه به خاطر راحتی و آسایش وصلح وسلامتی و آرامش است. مردم صبح تا شب زحمت

8,000 تومان