8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45530
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1528
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد درگز در خراسان

دانلود تحقیق درمورد درگز در خراسان

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد درگز در خراسان

با دانلود تحقیق در مورد درگز در خراسان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق درگز در خراسان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق درگز در خراسان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد درگز در خراسان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

مــقدمه:

شهرستان درگـز درشمال استان خراسان واقع شده که ازشمال به کشور ترکمنستان ،ازجنوب به شهرهای چناران ومشهد ،ازشرق به شهرستان کلات وازغرب به شهرستان قوچان وجمهوری ترکمنستان محدود بوده ومساحت آن حدود 3845 کیلومترمربع می باشد .قسمت اعظم محدوده درگـز را کوههای شمالی خراسان دربرگرفته وآن را به صورت دره ای خوش آب وهوا وحاصلخیز برای تولیدات کشاورزی ورونق دامداری درآورده است این شهرستان درطول جغرافیایی 7/59 شرقی وعرض جغرافیایی 28/37 شمالی ازنصف النهار گرینویچ واقع شده وحدود 26/1 درصد از مساحت استان رادربرمی گیرد وازنظر وسعت بیست ویکمین شهرستان استان می باشد .

این شهرستان دارای 4بخش (چاپشلو ،نوخندان ،لطف آباد ،مرکزی )و4نقطه شهری با7دهستان و172 آبادی می باشد .

جمعـــیت شهرستان : 82771نفر می باشد که 5/52% شهرنشین و5/47% روستانشین می باشد.طبق مقایسه با آمارسالهای قبل پیش بینی می گردد که به تدریج سکونت درنقاط شهری افزایش ودرنقاط روستایی کاهش می یابد واین مسئله باعث ایجاد مشکلاتی مانند افزایش بیکاری درشهرها وایجاد شغلهای کاذب وکاهش نیروی کار دربخش کشاورزی  و...می باشد .می توان ازطریق رونق بخشیدن به اقتصاد وتوسعه روستاها وتأمین سلامت وامنیت غذایی مردم ،اجرای بستر مناسب جهت اجرای طرحهای اشتغالزایی ،توسعه صادرات محصولات کشاورزی وافزایش ارزش محصولات باگسترش کمی وکیفی صنایع تبدیلی وغذا که مانع مهاجرت روستائیان به شهرها شود که این خود ازاهداف وزارت جهادکشاورزی می باشد .

طرح افزایش راندمان آبیــــــــــاری

وضعیت منابع آبی : بارش سالانه شهرستان درگـز 300-180 میلیمتر می باشد . این شهرستان جز مناطق نیمه خشک محسوب می شود .منابع آب مورد استفاده کشاورزی شهرستان ازطریق منابع آبی سطحی و آب زیرزمینی تأمین می گردد .

منابع آب سطحی : شامل رودخانه های درونگر ،زنگلانلو می باشد که قسمت قابل توجهی از اراضی زراعی رامشروب می نماید .

الف رودخانه درونگر : این رودخانه ازارتفاعات باجگیران سرچشمه گرفته ودرامتداد مرز ایران وترکمنستان جریان دارد که درانتها وارد خاک جمهوری ترکمنستان می گردد . وعمده ترین رودخانه منطقه بود ودبی پایه این رودخانه 6/1-5/1 مترمکعب در ثانیه می باشد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر