6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43657
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1513
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چين

دانلود تحقیق درمورد چين

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد چين

با دانلود تحقیق در مورد چين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

حكومت : جمهوری
مساحت : 9،596،960 كيلومترمربع
جمعيت :  1،298،847،624 نفر
رشد سالانه جمعيت : 57/0 درصد
پايتخت : پكن
زبان   : چينی (ماندارين)
دين : بودايی و دائويی

 

جمهوری خلق چين از 30 استان و منطقه مستقل تشكيل شده  و با جمعيت بيش از يك ميليارد نفر و منابع عظيم معدنی و زمينهای كشاورزی، از اواخر دهه 70 ، سعی در زدودن  آثار منفی انقلاب كمونيستی و انقلاب فرهنگی نموده، و به  سمت رونق اقتصادی گام برمی دارد. اكثر مردم چين در  شرق كشور زندگی می کنند. 30 درصد برنج جهان در چين  توليد شده و همچنين گندم، ذرت، نيشكر، سويا و دانه های روغنی كشت می شود وپرورش خوك و گوسفند و ماهی نيز بسيار متداول است. ذخاير معدنی چين، بسيار عظيم و غنی می باشد. به طوری كه در فلات «يو نان» در قسمت جنوب شرقی، منابع بزرگی از قلع، مس و روی كشف شده است. ذخاير سنگ آهن در منچوری و نفت در دريای زرد، نيز از اهميت ويژه ای برخوردار هستند مراكز عمده صنعتی، درحوالی منابع طبيعی، احداث شده است. اقتصاد چين كه مبنای خود را بر اين توليدات و صنايع غذايی، بنا نهاده است، همچنان، حركت رو به رشد خود را ادامه می دهد.  

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر