9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 40157
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1442

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي

دانلود تحقیق درمورد امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي

با دانلود تحقیق در مورد امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:

امنيت و صرفه جويي با شبكه هاي خصوصي مجازي

) VPN(Virtual Private Network

در اقتصاد جديد امروز، تجارت هاي كوچكي كه با تجارتهاي منطقه اي و محلي سرور كار دارند بايد بازارهاي جهاني و منطقه اي را مد نظر قرار دهند. بسياري از شركتها داراي امكانات و لوازمي هستند كه در اطراف كشور و يا دنيا پراكنده مي باشند. در همان لحظه ملاحظات امنيتي و حفاظت شبكه ها ازدسترسي هكرها و حملات Dos و ارسال اطلاعات بر روي اينترنت بسيار شايع و متداول است بر طبق آنكه شركتها فعاليت محلي، ملي يا جهاني داشته باشند آنها همگي يك چيز را احتياج دارند، راهي براي نگهداري سريع، مطمئن و قابل اعتماد در ارتباطات در محلي كه دفاتر و كارگران در آنجا مستقر هستند.

تاكنون چنين ارتباطي تنها از طريق استفاده از خطوط اجاره اي تلفني و استفاده از شبكه با گسترده زياد (WAN) قابل اجرا بود. خطوط اجاره اي شركتها را قادر مي‌سازد كه شبكه هاي خصوصي را در گسترده هاي جغرافيايي مختلف توسعه و گسترش دهيد. علاوه بر اين شبكه WAN مزاياي زيادي را بر روي شبكه هاي عمومي مانند اينترنت فراهم مي كند و مي توان اطمينان، بازده و امنيت را در اين نوع شبكه ها به ارمغان بياورد. متاسفانه خطوط اجاره اي براي نگهداري گران قيمت هستند زيرا هزينه هاي بالايي در زمينه فاصله ميان شركتها دارند.

همانگونه كه محبوبيت اينترنت افزايش مي يابد تجارتها به سمت آن متمايل مي شوند و بعنوان يك راه مقروه به صرفه از آن شبكه هاي خود را توسعه مي دهند. اين محبوبيت مداوم اينترنت به سير تكاملي شبكه هاي خصوصي مجازي سوق داده      مي شود.

يك VPN اتصالي است كه اجازه مي دهد داده هاي خصوصي بطور محرمانه اي از طريق يك شبكه مشترك و يا عمومي ارسال شوند همانند اينترنت. در حقيقت يكي از نيروهاي جلو برنده و حامي VPN اينترنت و حضور جهاني آن مي باشد. باوجود VPN ها لينكهاي ارتباطي ميان كاربران و سايتها مي تواند به سرعت در دسترس باشد در حالي كه ارزان و ايمن در سراسر دنيا وجود دارد. بدين ترتيب VPN ها سازمانهايي را براي گسترش خدمات شبكه اي خود به ادارات زير شاخه و كاربران از راه دور در اختيار قرار مي دهند. مانند كارمندان در حال سفر، ارتباطات از راه دور شركاء استراتژيك- كه اين كارتوسط ايجاد يك WAN خصوصي از طريق اينترنت مي باشد.

با تمامي اين مزايا تجارتهاي كوچك اغلب مشتاق هستند تا سودهاي بوجود آمده از طريق VPN ها را بدست آورند. بهر حال آنها مشتاق هستند تا در ابتدا بيشتر ياد بگيرند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر