9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39675
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1931

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حقوق زندانهاي

دانلود تحقیق درمورد حقوق زندانهاي

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد حقوق زندانهاي

با دانلود تحقیق در مورد حقوق زندانهاي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حقوق زندانهاي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حقوق زندانهاي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حقوق زندانهاي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:44 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :
  
انسانها هميشه به دنبال به كيفر رساندن و مجازات متخلفين و متجاوزين از حدود خود بوده اند .
جوامع اوليه شديدترين و غير انساني ترين مجازاتها را در مورد مجرمين اعمال مي كردند .
اين كار باعث كاهش جرم نشد از اين رو جوامع به فكر كيفر حبس افتادند . به تدريج تاثيرها و مضرات كيفر زندان نيز آشكار شد . اما چون در حال حاضر مجازات حبس مهمترين ابزار دفتع جوامع در مبارزه با بزهكاري به حساب مي آيد . بررسي بهترين روشهاي اصلاحي در زندانهاي بسيار مورد توجه است .

افرادي كه وارد زندان مي شوند يا براي اولين بار زنداني شده اند يا داراي سابقه محكوميت و جرم مي باشد . به هر صورت هر دو دسته حقوق و آئيني در موردشان اعمال مي شود . كه به بررسي اين حقوق و آئين نامه ها در كشورهاي ايران , فرانسه و انگلستان به صورت مقايسه مقرراتي صورت مي گيرد .






 

 

 

 

 

 





فصل اول

كليات
بخش اول :

گرفتن آزادي وتاثير زندان بر زنداني

 مهمترين مصداقهاي سلب آزادي كه در قوانين كشورهاي مختلف پيش بيني شده عبارتند از : دستگيري ـ حبس ـ جلب ـ توقيف يا بازداشت ـ نگهداري در بيمارستان ـ تيمارستان و مراكز بازپروري و كانون اصلاح و تربيت ـ احقاء ـ ربودن ـ بردگي ـ اسارت ـ تبعيد ـ منع اقامت در نقطه يا نقاط معين ـ اجبار به اقامت در نقطه يا نقاط معين .

كيفر حبس به عنوان مهمترين عامل در برابر تبهكاران در قوانين كيفري جهان به شمار مي آيد .
حبس در لغت به معني : بازداشتن ـ زنداني كردن ـ بند كردن ـ قيد كردن ـ بستن ـ توقيف ـ بند .
حبس در اصطلاح كيفري بازداشت افراد مجرم پس از اثبات محكوميت است .


الف ) : تاثير حبس در كاهش جرم .

بطور كلي جوامع هدف از اجراي حبس را براي محكومين اصلاح و تربيت مي دانند . به نظر انديشمندان زندان در حال حاضر مطلوبترين نوع مجازات است .

كنگره جهاني سازمان ملل در رابطه با جلوگيري از ارتكاب جرم و رفتار با زندانيان در هشتمين قعطنامه خود توصيه كرده كه دول عضو به بررسي قوانين مصوب خود به منظور رفع هر چه بيشتر موانع استفاده از مجازات زندان بپردازند و مشاركت گسترده اي داشته باشند تا بتوان در صورت امكان و بدون موجه شدن با خطر پيش بيني شده در آينده اقدامات ديگري را جانشين كيفر زندان نمود .

مواردي را در باب اثرات مثبت و اهداف اخلاقي مجازات زندان مي توان نام برد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر