6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39598
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1540

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي فرايند بازاريابي ميوه

دانلود تحقیق درمورد بررسي فرايند بازاريابي ميوه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد بررسي فرايند بازاريابي ميوه

با دانلود تحقیق در مورد بررسي فرايند بازاريابي ميوه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي فرايند بازاريابي ميوه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي فرايند بازاريابي ميوه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي فرايند بازاريابي ميوه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

از دير باز بحث بررس بازار مرد توجه برخي از متخصصين امر بوده است . و حدود نوسانهايي در قسمت محصولات كشاورزي حكايت از آن دارد كه از يك سو نظامهاي مناسب قيمت گذاري و توزيع براي محصولات كشاورزي در داخل كشور وجود نداشته و از طرف ديگر ناكارايي و نارسايها در بازار محصولات كشاورزي (در فاصله بين توليد كننده و مصرف كننده حاكم است به طوركه در اين باره بررسي ها مختلف نشان مي دهد كه سهم ناچيزي از قيمت پرداختي توسط مصرف كننده ي يد توليد كننده مي شود و نرخي هم توسط مصرف كننده پرداخت مي شود غالبا بالا است در بسياري از كشورهاي در حال توسعه سهم عمده فعاليت اقتصادي در بخش كشاورزي متمركز شده است و بنابراين اقتصاد اين كشورها اتكاي بسياري به اين بخش دارد و به همين جهت صدور محصولات كشاورزي منشا مهم ترين تزريق از خارجي به بدنه اقتصادي اين كشورها به شمار مي رود . از جهت به سر سطح گسترده ارتباطات پسين و پيشين توليد اين محصولات كشاورزي باعث مي شود كه توليد و مبادله  اين محصولات به عاملي در جهت رشد فعاليتهاي وابسته اعم از صنعتي و خدماتي تبديل شود. از آنجا كه بخش كشاورزي تامين كنده غذاي مردم به علاوه نهاده هاي مورد نياز ضايع وابسته است . كه اين بخش هاي اقتصادي كشور مي باشد . فرستهاي مبني اقتصادي كشورهاي در حال توسعه كم نيستند كه با بهره گيري بهينه ار آنها در بكار جذب سرمايه گذاري و فناوري و مجهز شدن علوم به علم مديريت بازار، مي توان رقابت فعالان اقتصادي و كار آفرينان اين كشورها را قوت بخشيد .

آنچه كه در ذهن انديشمندان فهيم و متخصان بخش كشاورزي كشور را به خود مشغول داشته داشته اين ككه هدف تعالي و انساني تعادل در توليد و مصرف مواد غذايي و محصولات كشاورزي كشورهاي در حال توسعه و به خصوص ايران چه زماني تحقق خواهد يافت ؟

بازاريابي به تامين كالا و خدمات براي مشتريان مي پردازد ، بازاريابي چندي پيش از فروختن است ، پيدا كردن نيازهاي واقعي مشتريان بالشوه و سپس رفع اين اين نيازها همراه با كسب بوده است .

رقابت فشرده دهكدي جهاني ، آگاهي و دست باز مشتريان در مركز پسش بهترين كالا(محصول )توليد كنندگان را ناچار مي كند تا در نتيجه آنچه بازاريابي يعني بهترين تركيب از عوامل محصول ، قيمت ، توزيع ، تبليغات با سپا پودي و در ستكاري كوشا باشند .

براي اخرار موفقيت در يك فعاليت اقتصادي فقط كيفيت مطلوب كالا يا قيمت آن كافي نيست بلكه قعولات ديگري مانند شناخت بازار ، شكافت خريداران و وي‍زگي هاي مورد انتضار مصرف كنندگان مطابق كد خصوصيات كالا با نيازهاي بازار هدف ، بسته بندي و بسياري جنبه هاي ديگر مطرح است كه هر كدام بايد حدود بررسي و ارزيابي و تصميم گيري واقع شوند تا كالايي توليد شود كه نياز مصرف كننده را تامين  كرده و رضايت او را فراهم آورد .

بررسي سوابق تحقيق :

با توجه به اينكه هيچگونه تحقيقات انجام يافته اي در رابطه با بازاريابي خرمالو و نارنگي انجام گرفته است متاسفانه هيچ گونه سوابق از گذشته در دست نبوده . و ما در اين پرزه هيچگونه مقاله و راين رابطه با از كاركردن استفاده نكرديم .

مواد و روش ها :

به منظور دستيابي به اهداف تحقيق از دو روش مطاله اسنادي از منابع رسمي كتابخانه ها و منابع زير ربط از جمله سازمان جهاد كشاورزي استان خراسان و جهاد كشاورزي شهرستان كلات و از طريق منابع مختاف اينترنتي و به طور پيمايشي از طريق راه تكميل پرسشنامه در سطح 30 نمونه مصرف كننده و خرده فردوس در سال زراعي 1385 در منطقه 10 خراسان رضوي (مشهد) انجام يافته است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر