4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39294
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1468

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آفریقا

دانلود تحقیق درمورد آفریقا

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد آفریقا

با دانلود تحقیق در مورد آفریقا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آفریقا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آفریقا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آفریقا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

زیست‌بوم آفریقای گرمسیری

زیست‌بوم آفریقای گرمسیری یکی از زیست‌بوم‌های هشت گانه زمین است. این ناحیه در آفریقا شامل جنوب صحرای آفریقا، حاشیه‌های جنوبی و شرقی شبه جزیره عربستان ، جزیره ماداگاسکار، جنوب ایران و منتهاالیه جنوب غربی پاکستان، و جزایر غربی اقیانوس هند می‌باشد. این ناحیه در قدیم به ناحیه اتیوپی یا بخش اتیوپی معروف بود.

اقلیم

به استثنای راس جنوبی آفریقا، بیشتر زیست‌بوم آفریقای گرمسیری، آب و هوایی حارّه‌ای دارد. ناحیه وسیعی از بیابانها که آفریقای شمالی و معتدله اوراسیا را در بردارد، شامل بیابان‌های آتلانتیک و صحرای آفریقا از شمال آفریقا و صحرای عربستان از شبه جزیره عربستان، ناحیه زیست بوم حارّه آفریقایی را از ناحیه زیست بوم دیرین شمالگانی جدا می‌کند.

گیاهان

ناحیه زیست‌بوم آفریقای گرمسیری خاستگاه شماری از تیره‌های گیاهی بومی است. ماداگاسکار و جزایر اقیانوس هند محل رشد ده تیره بومی گیاهان گل آور می‌باشد: هشت تیره بومی ماداگاسکار هستند(آستروپیا، دیدیملاسیا، دیدریسیا، کالیفوراسیا، ملانوفیلاسیا، فیسناسیا، سارکولناسیا، و اسفاروسپالاسیا)، یکی از مجمع الجزایر سیشل (مسدوساجینسیا) و دیگری از جزایر ماسکارین (فیلوکسیلیسیا) می‌باشد. دوازده گونه تیره‌های گیاهی بومی یا حدوداً بومی آفریقای جنوبی می‌باشند(شامل کورتیسیاسیا، هتروپیکسیداسیا، پنیسیا، سیلوکسیلیسیا و رینکالیسیا) که پنج تیره آن بومی بخش دماغه گیاهی هستند(از جمله گروبیاسیا). دیگر تیره‌های بومی آفریقای گرمسیری شامل باربیاسیا، مونتینیاسیا، میروسام ناسیا و الینیاسیا می‌باشند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر