7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38883
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1571

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد استانداردها

دانلود تحقیق درمورد استانداردها

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد استانداردها

با دانلود تحقیق در مورد استانداردها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استانداردها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استانداردها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استانداردها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

دستورالعمل اجرايي دوره پيش دبستاني به استناد اساسنامه مصوب شوراي عالي آموزش و پرورش با تاكيد بر توجه به آن در برنامه آموزش براي همه ( EFA ) از سوي وزير آموزش و پرورش ابلاغ شد . طبق اين دستورالعمل كلاس هاي پيش دبستاني اعم از نوباوه و آمادگي مي‌تواند به صورت نيمه وقت ، تمام وقت ، يك‌نوبته، دونوبته، يك روز درميان و در تمامي ايام هفته با توجه به شرايط و نوع مركز و نياز و تقاضاي والدين تشكيل گردد و مدت فعاليت‌هاي روزانه آن حداقل 4 ساعت خواهد بود . ساعت شروع فعاليت ها همزمان با آغاز كار واحد آموزشي است اما مديران مي‌توانند نوآموزان دوره آمادگي را 30 دقيقه زودتر از ساير دانش آموزان ترخيص كنند. براساس اين دستور العمل ، تشكيل كلاس‌هاي ويژه كودكان گروه سني 4ساله در ضميمه دبستانهاي دولتي و غيردولتي ممنوع است و در مراكز دولتي وابسته به آموزش و پرورش اولويت ثبت نام با نوآموزان دوره آمادگي خواهد بود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر