7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38841
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1854

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اثرات متقابل اكوسيستمهاي كشاورزي و اكوسيستمهاي طبيعي

دانلود تحقیق درمورد اثرات متقابل اكوسيستمهاي كشاورزي و اكوسيستمهاي طبيعي

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد اثرات متقابل اكوسيستمهاي كشاورزي و اكوسيستمهاي طبيعي

با دانلود تحقیق در مورد اثرات متقابل اكوسيستمهاي كشاورزي و اكوسيستمهاي طبيعي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اثرات متقابل اكوسيستمهاي كشاورزي و اكوسيستمهاي طبيعي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اثرات متقابل اكوسيستمهاي كشاورزي و اكوسيستمهاي طبيعي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اثرات متقابل اكوسيستمهاي كشاورزي و اكوسيستمهاي طبيعي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

با شروع فعاليتهاي كشاورزي ، اكو سيستمهاي كشاورزي در سراسر جهان ، اكوسيستمهاي طبيعي را دگرگون كرده و جايگزين آنها شده اند. تداوم فرايند تبديل فرايند تبديل اراضي براي فعاليتهاي كشاورزي اثرات منفي و زيانباري بر تنوع موجودات زنده و فرايندهاي اكولوژيكي كه اين چشم اندازهاي طبيعي را ساخته اند. به همراه داشته است اگر چه اشكال ديگر سودجويي انسان از طبيعت از قبيل شهرنشيني و معدن كاوي در تغيير زيستگاهي و كاهش تنوع زيستي در مقياس  وسيع دخيل بوده اند.

ولي فعاليت كشاورزي به انضمام چرا و توليد چوب ، نقش عمده اي در تغييرات محيطي در مقياس زيست شهر ايفا نموده و موجب تهديد سيستمهاي حمايتي حيات در جهان ميشود يكي از اهداف مهم توسعه كشاورزي پايدار برگشت ، از اين اثرات تخريب و غفلت است . توليدات كشاورزي را مي توان به گونه اي انجام داد كه به حفاظت منابع زنده و كيفيت محيط كمك كند. كشاورزي پايدار و حفاظت از منابع زنده هر دو در جهت نگه داري باروري                اكوسيستم ها فعاليت كرده و به حفظ تنوع زيستي و محدود ساختن فعاليتهاي انساني بر همة اكو سيستمها ، حفظ تنوع زيستي طبيعي صرفاً از طريق حمايت اكو سيستمهاي طبيعي از تاثيرات انساني امكان پذير نخواهد بود و مديريت اكو سيستمهاي كشاورزي و مديريت حفاظت هر دو از يك اصل اكولوژيك منشاء گرفته اند.

 

محيط هاي كشاورزي :

توسعة كشاورزي در محيطهايي كه در گذشته طبيعي بوده اند باعث شكل گيري و گسترش لكه هاي غير يكنواخت موزائيكي زيستگاههاي مختلف كشاورزي شده است . مجموعة اين اراضي ممكن است به صورت فشرده مديريت شده و به طور دائم براي اهداف توليدات كشاورزي دچار تخريب شوند. اما قطعاً قسمتهايي (زمينه هاي باتلاقي ، كرانه هاي ساحلي و تپه ماهور ها ) ممكن است به صورت نسبتاً طبيعي رها شده و قسمتهاي ديگري (مرزهاي بين مزارع ، مناطق اطراف ساختمانها جاده ها و نوارهاي بين مزارع و مناطق طبيعي مجاور آنها ) ممكن است گاه در معرض تخريب قرار گيرند  ، اما بهر حال به صورت فشرده مديريت نمي شوند. به علاوه اكو سيستمهاي طبيعي ممكن است به صورت مناطق مرزي و يا احاطه شده در مناطقي باشند كه توليدات كشاورزي در آنها غالبيت دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر