6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38820
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2024

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد Spam چيست؟

دانلود تحقیق درمورد Spam چيست؟

0 2k
دانلود تحقیق درمورد Spam چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد Spam چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق Spam چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق Spam چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد Spam چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

Spam  يکی از متداولترين و  در عين حال منفی ترين جنبه های  دارا بودن يک آدرس Email است . با اين که در حال حاضر و با توجه به تکنولوژی های موجود امکان حذف کامل اين نوع از نامه های الکترونيکی ناخواسته وجود ندارد ، ولی می توان با استفاده از برخی روش های موجود تعداد آنان را کاهش داد .

Spam چيست ؟
Spam ، نسخه الکترونيکی از " نامه های بدرد نخور " است . واژه Spam به پيام های الکترونيکی ناخواسته ، اطلاق می گردد . اين نوع از نامه های الکترونيکی ارتباط مستقيمی با ويروس نداشته و حتی ممکن است پيام هائی که از منابع معتبر ارسال شده اند نيز در زمره اين گروه قرار گيرند  . 

چگونه می توان ميزان  Spam را کاهش داد ؟
با رعايت برخی نکات ، می توان ميزان Spam دريافتی را بطرز محسوسی کاهش داد :

 آدرس Email خود را بدون دليل در اختيار ديگران قرار ندهيد . آدرس های پست الکترونيکی به اندازه ای متداول شده اند که شما می توانيد بر روی هر فرمی که به منظور کسب اطلاعات شما در نظر گرفته می شود ، وجود فيلد خاصی به منظور دريافت آدرس Email را مشاهد نمائيد . تعدادی زيادی از مردم بدون درنظر گرفتن مسائل جانبی ، آدرس Email خود را در هر محلی و يا هر فرمی درج می نمايند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر