6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38530
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2036

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اكستازي

دانلود تحقیق درمورد اكستازي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد اكستازي

با دانلود تحقیق در مورد اكستازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اكستازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اكستازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اكستازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

امروزه اعتياد مشكل بزرگ جوامع است و خساراتي كه اين معضل يا بلا ي

خانمانسوز به جاي مي گذارد  بسيار زيانبار است ،زيرا نيروي جوان جامعه را

از چرخه توليد خارج مي كند. اعتياد وابستگي جسمي يا رواني به چيزي است.

اعتياد مي تواند به مواد شيميايي يا مواردي مانند انترنت است.

اعتياد به تركيبات شيميايي رايجترين نوع موجود است و موادي كه به طور معمول به كار مي روند شامل داروهاي مسكن و خواب آور محرك هاي مغزي ،مواد استنشاقي،الكل ،مواد افيوني و يا حشيش هستند. دارو هاي مسكن و خواب آور شامل گروه دارو هايبنزوديازپين هستند . اين تركيبات باعث اختلال عملكرد شغليو اجتماعي خواب الودگي واختلال درك است.از علائم آن پوست سرد و نمناك است وعوارض آن ناراحتي هاي كبدي و گوارشي و در نهايت در اثر مصرف زياد مرگ را به دنبال دارد.

 

گروه ديگري از مواد اعتياد اور كه ممكن است كمتر جلب توجه كند ،مواد استنشاقي است مانند چسب موكت ،تينر بنزين ،گاز فندك اتر و مايع خشك شويي است .پس از مصرف اين مواد فرد دچار نشئگي سردرد ،تهوع،پرخاشگري فاختلال تكلم و افزايش تعداد ضربان هاي قلب است .اين گونه مواد باعث از بين رفتن سلولهاي مغزي،كاهش بهر ه ي هوشي و اسيب هاي جدي به كبد و كليه و عضلات وريه مي شود. اما از آنجايي كه اين مواد مستقيم اثر بر مغز دارد احتمال كم خوني و سكته بسيار زياد است .

 

تركيبات ديگر مواد الكلي مانند انواع مشروبات الكلي هستند كه سبب به هم خوردن تعادل و كندي پاسخ مي شود و از علائم آن استشمام بوي الكل ،سيگار كشيدن زياد و استفراق است.در چنين افرادي خطر ابتلا به آسيب سر و گردن و اسيب كبد بسار بالاست.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر