6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38222
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1801

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه شرکت پارس الکترونیک

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه شرکت پارس الکترونیک

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تاریخچه شرکت پارس الکترونیک

با دانلود تحقیق در مورد تاریخچه شرکت پارس الکترونیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاریخچه شرکت پارس الکترونیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاریخچه شرکت پارس الکترونیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاریخچه شرکت پارس الکترونیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

تاریخچه شرکت پارس الکترونیک :

در سال 1335 آقای محمد تقی برخورداری با سرمايه گذاری ، واردات چند نوع راديو از آلمان  و باطری  از آمريکا را  شروع  نمود و به تدريج اين روند با واردات انواع دستگاههای خانگی از قبيل راديو گرام , چرخ گوشت , پنکه, کولر, آبميوه گيری , ماشين لباسشوئی در محل سرای اميد ادامه  يافت .

در سال  1338 اقدام به تاسيس شرکت پارس الکتريک نمود و با خريد زمين مجموعه فعلی مستقر در تهران واقع  در خيابان آزادی و احداث بنا که مقارن با راه اندازی فرستنده تلويزيونی در ايران بوده اقدام به واردات چند نمونه  تلويزيون ساخته شده از آلمان  و آمريکا  کرد  و  از سال 1342 مقدمات استقرار خطوط  مونتاژ و توليد راديوهای  توشيبا و سپس در سال 1344 اقدامات  توليد چند مدل تلويزيون سياه و سفيد را فراهم نمود . همچنین از سال 1338 بنا به نظر مديريت شرکت پارس الکتريک به ايجاد بخش مستقلی تحت نظر مستقيم مدير عامل کارخانه به  منظور انجام  خدمات بعد از فروش محصولات و دستگاههای وارداتی اقدام گرديد .

 از سال  1355 شرکت به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه داد و  در حال حاضر با داشتن 100 پرسنل در تعمیرگاه مرکزی و همچنين  حدود 420 نمایندگی مجاز در کلیه نقاط ایران فعاليت دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر