7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38095
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2012

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پرورش گاو اصيل شيرده

دانلود تحقیق درمورد پرورش گاو اصيل شيرده

0 2k
دانلود تحقیق درمورد پرورش گاو اصيل شيرده

با دانلود تحقیق در مورد پرورش گاو اصيل شيرده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پرورش گاو اصيل شيرده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پرورش گاو اصيل شيرده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پرورش گاو اصيل شيرده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

كليات پرورش گاو

تاريخچه

     بشر اوليه كه ساليان درازي را به صورت بدوي از ميوه درختان و شكار حيوانات امرار معاش مي نمود رفته رفته درصدد برآمد براي مواقعي كه دسترسي بشكار نداشت حيواناتي را كه مفيد تر و مطيع تر تشخيص داده بود به تدريج رام و اهلي نمايد . كم كم در اثر تماس مداومي كه بدين طريق با گاو ، بز و ميش كوهي حاصل كرد علاوه بر فوائد گوشت از مزاياي شير هم برخوردار شد و پس از قرون متمادي هنگامي كه شهرنشين شد در گوشه خانه و كاشانه اي كه براي خود مي ساخت جاي مخصوصي هم براي نگهداري گاو ترتيب مي داد. به عقيده مارشاك اهلي كردن حيوانات 8 هزار سال قبل از ميلاد مسيح ابتدا در خاور ميانه انجام شده است .

 

آمار گاو

   آمار گاو و ساير دامها بعلت كشتار و عوامل مختلف ديگر متغير است . در كشور هندوستان بعلت قيود مذهبي ذبح گاو قدغن بوده و در حال حاضر نيز نزديك به 200 ميليون راس گاو نگهداري مي شود كه قسمت اعظم آنها پير و فرتوت بوده وتا فرارسيدن مرگ طبيعي بحيات خود ادامه خواهند داد .

 

نژاد هاي معروف گاو

    اهميت پرورش نژادهاي ممتاز گاو از نظر افزايش شير و گوشت از ديرزمان مورد توجه بشر قرار داشته است . تا آنجا كه در تواريخ منقول است بعد از ميلاد مسيح ايتاليائيها ضمن تبادل تجارت با چين و رونق كشتيراني تعدادي گاو گوشتي عظيم الجثه از چين وارد كرده و در ايتاليا به نام CHIANINA  پرورش داده اند . در اثر جنگاهاي صليبي نيز نقل و انتقالات ديگري بين كشورهاي داخلي اروپائي بعمل آمد . پس از كشف آمريكا و استراليا صادرات گاو از اروپا از يك طرف و از هندوستان و آفريقا از طرف ديگر در آمريكا و استراليا توسعه يافته و مطالعات دانشمندان درباره نژادهاي گوشتي و شيري و آميخته گري آنها وارد مراحل نويني گرديد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر